AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Eksen min ble kjent med ei jente imens vi var sammen, noe jeg reagerte på. Han sa jeg ikke trengte å bekymre meg "det var bare koselig å bli kjent med nye folk" og "hun var ikke interessant på DEN måten" for han. 2 dager etter han gjorde det slutt med meg, var han hos henne. Fy faen... Anonymous poster hash: 2fc3f...436
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 noen menn er slik, og noen kvinner er slik, min eks var slik, bareat hun var i seng med han senere den dagen hun slo opp med meg Anonymous poster hash: 20de5...2bf 6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 noen menn er slik, og noen kvinner er slik, min eks var slik, bareat hun var i seng med han senere den dagen hun slo opp med meg Anonymous poster hash: 20de5...2bf Fysj, for noen folk! Anonymous poster hash: 2fc3f...436 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Det finnes nok av folk som slår opp og blir sammen med noen de ble kjent med mens de var I forhold og t.o.m. noen som forlater noen for en annen. Både kvinner og menn. Så lenge man ikke har vært utro er det jo en grei sak. Man kan slå opp av hvilken årsak man vil. Anonymous poster hash: f77f8...741
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 Hva er det som er galt med dette? Det er galt å være utro. Det er mye snakk om her inne at i stedet for å være utro, bør man gjøre det slutt først, og så ev. høvle over den andre personen, når man da er singel. Men i følge noen i denne tråden er det også feil. Har man gjort det slutt, skal man visst ha en.. "Sørgeperiode"? For noe sludder. Anonymous poster hash: b6492...56f 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #6 Skrevet 18. mai 2015 Jeg er kvinne, og gjorde tilsvarende mot min eks. Ja, det var nok kaldt gjort mot ham, men det sier ikke nødvendigvis så mye om min karakter. Anonymous poster hash: fb2c5...ca7 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #7 Skrevet 18. mai 2015 Bare fordi han hadde nødsex med henne etter dere gjorde det slutt så betyr det fortsatt ikke at han "ser hun på DEN måten". Er man lei seg nok og desperat nok tar man det som er i nærheten. Anonymous poster hash: a5ee2...5a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå