AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Har som sagt datet en fyr i 5 måneder som har tatt mindre og mindre kontakt. 3-4 uker siden forrige date og 1 uke siden vi sist pratet sammen. Men i dag sendte han plutselig melding ut av det blå og spurte hvordan min 17. mai var. Klarer virkelig ikke skjønne meg på denne mannen! Anonymous poster hash: b322b...22e
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Bruk den gamle tråden din! Anonymous poster hash: a9177...1f5 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Tipper han tester deg ut,og bruker 17.mai som et påskudd for å sjekke om du fortsatt er interessert. Hvis du svarer på meldingen vil han anta at du er det.Jeg fikk også en slik melding i går, fra en som nesten aldri kontakter meg ellers,avlyser avtaler osv...Jeg svarte selvfølgelig ikke. Anonymous poster hash: 93ea1...c7c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 Hmm. Jeg fikk også en melding fra en som sluttet å svare meg for en stund siden- idag om hvordan 17 mai var...... Har ikke svart enda.. Er det bare test? Hva er vitsen? Anonymous poster hash: 99962...049
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #6 Skrevet 18. mai 2015 Når daten blir stille- what to do? Mal et bilde, les en bok. Gå ut med venner. Svar høflig på meldingene hans. Hvis han ikke spør om du vil treffes i nærmeste fremtid, så er forholdet over. What not to do? Bli desperat. spør hvorfor han ikke tar kontakt, bli masete. overanalyser. Anonymous poster hash: 975d9...674 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #7 Skrevet 18. mai 2015 Forresten, hvis det blir bare sånne spørsmål på sms fra hans side, meldinger som ikke fører noe sted, kan du svare "Beklager, jeg er ikke interessert i et sms-forhold. Jeg er ute etter noe mer seriøst. Takk for meg." Anonymous poster hash: 975d9...674 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #8 Skrevet 18. mai 2015 Hmm. Jeg fikk også en melding fra en som sluttet å svare meg for en stund siden- idag om hvordan 17 mai var...... Har ikke svart enda.. Er det bare test? Hva er vitsen?Anonymous poster hash: 99962...049 Vitsen er å sjekke om de fortsatt har deg på kroken Om du hopper når de sier hopp. Husk at en tekstmelding av den typen kan sendes til mange andre jenter også.Det er lazy communication,og kan ikke sammenlignes med å f.eks.ringe. Anonymous poster hash: 93ea1...c7c 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #9 Skrevet 18. mai 2015 Vitsen er å sjekke om de fortsatt har deg på kroken Om du hopper når de sier hopp. Husk at en tekstmelding av den typen kan sendes til mange andre jenter også.Det er lazy communication,og kan ikke sammenlignes med å f.eks.ringe.Anonymous poster hash: 93ea1...c7c Åh.. Ja, det skulle ikke forundre meg. Utrolig skuffende:( på en måte vil jeg jo svare, men samtidig går jeg vel rett i fella da. Finnes det noen lur måte å teste ut om han bare leker med meg på?:/ sorry at jeg kupper tråden, men er vel samme problemstilling som TS, bortsett fra at jeg ikke har datet han,vi har bare snakka på internett et par uker. Anonymous poster hash: 99962...049
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #10 Skrevet 18. mai 2015 Åh.. Ja, det skulle ikke forundre meg. Utrolig skuffende:( på en måte vil jeg jo svare, men samtidig går jeg vel rett i fella da. Finnes det noen lur måte å teste ut om han bare leker med meg på?:/ sorry at jeg kupper tråden, men er vel samme problemstilling som TS, bortsett fra at jeg ikke har datet han,vi har bare snakka på internett et par uker.Anonymous poster hash: 99962...049 Det er vanskekelig..MEN:De som holder på sånn får ofte blod på tann om de ikke får svar ( = de får ikke oppmerksomheten de vil ha). Da sender de ofte flere meldinger senere.Det er ihvertfall min erfaring.At de alltid prøver å ta kontakt igjen senere. Anonymous poster hash: 93ea1...c7c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #11 Skrevet 18. mai 2015 Det er vanskekelig..MEN:De som holder på sånn får ofte blod på tann om de ikke får svar ( = de får ikke oppmerksomheten de vil ha). Da sender de ofte flere meldinger senere.Det er ihvertfall min erfaring.At de alltid prøver å ta kontakt igjen senere. Anonymous poster hash: 93ea1...c7c * vanskelig,skulle det stå Anonymous poster hash: 93ea1...c7c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #12 Skrevet 18. mai 2015 Åh.. Ja, det skulle ikke forundre meg. Utrolig skuffende:( på en måte vil jeg jo svare, men samtidig går jeg vel rett i fella da. Finnes det noen lur måte å teste ut om han bare leker med meg på?:/ sorry at jeg kupper tråden, men er vel samme problemstilling som TS, bortsett fra at jeg ikke har datet han,vi har bare snakka på internett et par uker.Anonymous poster hash: 99962...049 Jeg er borti en sånn en... Med en gang jeg blir litt stille/ikke svarer på en stund blir jeg bombardert med meldinger. Men når jeg selv er "frampå" er det han som blir stille og uinteressert. Det gjør vondt når man dessverre liker fyren. (Hvorfor kan man ikke styre følelser! Tips om hvor av-knappen er mottas med takk!) For min del opplever jeg det som at han trenger mye bekreftelse, og helt sikkert har kontakt med mange damer/jenter på denne måten. At han prøver å øke sin egen selvtillit, og "leker". Samtidig er det et lite håp om at det bare er meg... Men sannsynligheten er uhyre liten, det skjønner til og med jeg. Jeg ønsker også som deg å vite hvordan jeg kan finne ut om han bare leker med meg. Jeg kunne spurt ham, men han har en tendens til å ikke svare i det hele tatt når jeg er direkte... Når jeg leser gjennom dette ser jeg at jeg fremstår som et svakt, tullete kvinnfolk. Og det stemmer nok... Anonymous poster hash: 7673a...6c9
Gjest iGirl Skrevet 18. mai 2015 #13 Skrevet 18. mai 2015 5 mnd og du vet ikke hvor dere står? Er ikke det rimelig dødfødt i utgangspunktet? ...jeg skjønner meg ikke på denne datingtrenden nå om dagen. Man har vel begynt å bli gammel. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #14 Skrevet 18. mai 2015 Det er vanskekelig..MEN:De som holder på sånn får ofte blod på tann om de ikke får svar ( = de får ikke oppmerksomheten de vil ha). Da sender de ofte flere meldinger senere.Det er ihvertfall min erfaring.At de alltid prøver å ta kontakt igjen senere. Anonymous poster hash: 93ea1...c7c Jeg er borti en sånn en... Med en gang jeg blir litt stille/ikke svarer på en stund blir jeg bombardert med meldinger. Men når jeg selv er "frampå" er det han som blir stille og uinteressert. Anonymous poster hash: 7673a...6c9 Men f eks i mitt tilfelle, så sendte vi en del meldinger frem og tilbake, han ble så plutselig stille og det gikk vel en uke, før han plutselig sendte meg melding om hvordan det hadde gått på 17 mai. Burde jeg da svare eller ignorere? Anonymous poster hash: 99962...049
Gjest Mythic Skrevet 18. mai 2015 #15 Skrevet 18. mai 2015 5 mnd og du vet ikke hvor dere står? Er ikke det rimelig dødfødt i utgangspunktet? ...jeg skjønner meg ikke på denne datingtrenden nå om dagen. Man har vel begynt å bli gammel. Enig med deg. 5 måneder er jo en liten "evighet". Hvis man ikke vet hva man vil etter såpass lang tid med dating, er man rett og slett ikke interessert nok. Da blir det sånn varm/kald hele tiden, sannsynligvis fordi han holder henne varm mens han ser etter noe annet/bedre. Hvem gidder å finne seg i sånn? Og jeg kan ikke skjønne hvilken mann som skulle være så fantastisk at det er verdt å miste all stolthet og integritet for. Sett hardt mot hardt eller kutt kontakten helt. Uansett om han plutselig skulle finne på å ta kontakt, trenger man ikke komme løpende tilbake som en oppmerksomhetssyk hundevalp.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #16 Skrevet 18. mai 2015 Jeg er borti en sånn en... Med en gang jeg blir litt stille/ikke svarer på en stund blir jeg bombardert med meldinger. Men når jeg selv er "frampå" er det han som blir stille og uinteressert. Det gjør vondt når man dessverre liker fyren. (Hvorfor kan man ikke styre følelser! Tips om hvor av-knappen er mottas med takk!) For min del opplever jeg det som at han trenger mye bekreftelse, og helt sikkert har kontakt med mange damer/jenter på denne måten. At han prøver å øke sin egen selvtillit, og "leker". Samtidig er det et lite håp om at det bare er meg... Men sannsynligheten er uhyre liten, det skjønner til og med jeg. Jeg ønsker også som deg å vite hvordan jeg kan finne ut om han bare leker med meg. Jeg kunne spurt ham, men han har en tendens til å ikke svare i det hele tatt når jeg er direkte... Når jeg leser gjennom dette ser jeg at jeg fremstår som et svakt, tullete kvinnfolk. Og det stemmer nok... Anonymous poster hash: 7673a...6c9 Jeg har en type som gjør meg helt surrete i hodet også. Jeg føler at han liker å ha min interesse, men samtidig så gir han meg ikke det jeg trenger tilbake. Og det er ganske vanskelig å stikke ifra det, for jeg klarer ikke å styre helt følelsene mine. Jeg er hektet på han!. Skulle gjerne hatt en av-knapp! Anonymous poster hash: d76dc...fc8
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #17 Skrevet 18. mai 2015 Forresten, hvis det blir bare sånne spørsmål på sms fra hans side, meldinger som ikke fører noe sted, kan du svare "Beklager, jeg er ikke interessert i et sms-forhold. Jeg er ute etter noe mer seriøst. Takk for meg." Anonymous poster hash: 975d9...674 Jeg liker ikke å snakke i telefoner, og er veldig glad for å holde kontakt på smser, og meldinger med typen min. Så smser betyr ikke at jeg er useriøs. Anonymous poster hash: d76dc...fc8
LadyL Skrevet 18. mai 2015 #18 Skrevet 18. mai 2015 Jeg har en type som gjør meg helt surrete i hodet også. Jeg føler at han liker å ha min interesse, men samtidig så gir han meg ikke det jeg trenger tilbake. Og det er ganske vanskelig å stikke ifra det, for jeg klarer ikke å styre helt følelsene mine. Jeg er hektet på han!. Skulle gjerne hatt en av-knapp!Anonymous poster hash: d76dc...fc8 Samme her..tror den eneste grunnen til at jeg er så hektet på han er nettopp fordi han ikke gir meg så mye bekreftelse...men jeg ga opp for noen uker siden og lot være med å kontakte han. Datet til og med en ny, og nå i helgen fikk jeg plutselig sms fra ham. Utrolig irriterende...
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #19 Skrevet 19. mai 2015 Er dette enda en sånn; Åh, h*n ville vært drømmepartneren hvis h*n bare innså det og det og gjorde det og det for min del. Ingenting er bedre når h*n lar sjalusien min få kontrollere h*n." Også går en å dagdrømmer om det fordi en ikke klarer å ta inn realiteten over seg.Anonymous poster hash: aecef...e67
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #20 Skrevet 19. mai 2015 Er dette enda en sånn; Åh, h*n ville vært drømmepartneren hvis h*n bare innså det og det og gjorde det og det for min del. Ingenting er bedre når h*n lar sjalusien min få kontrollere h*n." Også går en å dagdrømmer om det fordi en ikke klarer å ta inn realiteten over seg.Anonymous poster hash: aecef...e67 Nei. Anonymous poster hash: 99962...049
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå