Gå til innhold

Hva tenker dere jenter om

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

en gutt som for noen få år siden var så lavt nede som man kunne komme, altså lite sosial, småtjukk med en rar kropp, mislykket skolebilde som alle ler av, gikk på en taperlinje og gikk med hodet ned hele tiden
til at samme gutten noen få år senere skulle få ordnet opp i seg selv, få en veldig veltrent kropp og få sin normale selvtillit tilbake, men attpåtil fremdeles uten mange venner, og fortsatt uerfaren, men med klarere ambisjoner for livet?

La oss si han ligner på Ødegaard f. eks.

Hvis dere visste godt hvem han her var for noen år siden og plutselig så den forandringen... kunne dere blitt sammen med han da? Og hva tenker dere generelt om slike? Husker dere den verste tiden eller hvordan endrer inntrykkene seg, bare lurer...

Spør fordi vel... var ei populær jente med typ 200+ likes på hvert instabilde som ga sjekkehint elns, virket ganske obvious hvertfall. Men jeg er fortsatt den samme, har kun bytta skjell (men mye bedre selvtillit og en gåstil som er gjennomtenkt og gjennomført i flere måneder) :P

Anonymous poster hash: f1ae2...434
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet du bør stille deg er om en jente som ikke ville ha deg da du var langt nede, men som plutselig digger deg nå når du har blitt "perfekt", er ei du kan stole på i tykt og tynt. Bli heller kjent med noen ny.

Anonymous poster hash: 784d1...d38
  • Liker 2
Skrevet

Spørsmålet du bør stille deg er om en jente som ikke ville ha deg da du var langt nede, men som plutselig digger deg nå når du har blitt "perfekt", er ei du kan stole på i tykt og tynt. Bli heller kjent med noen ny. Anonymous poster hash: 784d1...d38

Hvem har sagt han skal ha henne? Nå er det jo en ypperlig sjanse for han å få pule rundt på fine damer,så når han skal ha forhold så havner han med de samme damene som viser seg å personlighetsmessig være som hekser også kommer han inn hit og klager,hehehe....er nok mange som var interessert i deg før TS,men du var vel litt overlegen/sjenert mot dem? Nå som du gir mer av deg selv så får du mer og, men vær forsiktig med hvem du henger med.

Skrevet (endret)

Den fortiden der betyr ikke noe så lenge jeg liker den du er i dag.

Endret av Moonwalker
  • Liker 2
Skrevet

Jeg syns det er bra at en person har vært igjennom litt jeg da. Gir et annet perspektiv på ting, og det er jo et kjempe gjennombrudd og positivt at du har klart å forandre den du var så mye. Mer positivt det enn f.eks en som skulle fått en ny bra jobb eller lignende. Ikke bekymre deg, få dømmer folk etter sånn de var, for alle forandres med tiden :)

Gjest gjestvest
Skrevet

Tråden din gjorde meg glad, fikk meg til å smile. Jeg er sikker på at det vil gjøre samme inntrykket på personer du har kjent tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...