Gå til innhold

Sporing av mobil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min tenåringsdatter har begynt å være sammen med en gutt av det litt tvilsomme slaget. Jeg er redd for at det skal skje henne noe, og tror nok hun lyver om hvor hun har vært mange ganger, sånt ser jo en mor lett!

Derfor lurer jeg på om det finnes en app jeg kan installere for å se hvor hun (mobilen) hennes er? Og er det mulig å gjøre dette uten at hun finner ut det?

På forhånd takk for svar!

Hilsen redd mamma

Anonymous poster hash: 9f3a1...e64

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min tenåringsdatter har begynt å være sammen med en gutt av det litt tvilsomme slaget. Jeg er redd for at det skal skje henne noe, og tror nok hun lyver om hvor hun har vært mange ganger, sånt ser jo en mor lett!

Derfor lurer jeg på om det finnes en app jeg kan installere for å se hvor hun (mobilen) hennes er? Og er det mulig å gjøre dette uten at hun finner ut det?

Hilsen redd mamma

Synes det er et stort tillitsbrudd.. Men skjønner jo bekymringen også.

Vet bare om findmyiphone, tror det er mulig å se hvor tlf er, uten at hun ser det. Men hvis du trykker på "spill av lyd" eller hva det heter, så får vel hun beskjed på sin mobil.

Anonymous poster hash: 7b06e...b0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke måten å gjøre ting på.

Ungdommer er desuten mye smartere og flinkere enn voksne mht mobilinnstallasjoner så her tror jeg nok du blir svslørt, gsnske raskt. Og hvilken tillit tror du hun da har til deg? Og det å være ærlig?

Anonymous poster hash: 4e9f3...294

AnonymBruker
Skrevet

TS her

Er enig i at det er tillitsbrudd, men jeg er bekymra. Bor i en middels stor by hvor det er et temmelig berykta dopmiljø, så tar ingen sjanser! Men hun har ikke Iphone, hun har en android....

AnonymBruker
Skrevet

TS her

Er enig i at det er tillitsbrudd, men jeg er bekymra. Bor i en middels stor by hvor det er et temmelig berykta dopmiljø, så tar ingen sjanser! Men hun har ikke Iphone, hun har en android....

Har du googlet? Jeg hadde ikke gjort dette, tenk om hun finner det ut. Forholdet mellom dere kan bli ødelagt for alltid, og du vil være en av de siste hun kommer til om det skulle være noe.

Da hadde jeg heller kjøpt rustest og testet henne, hvis det er det du er redd for.

Anonymous poster hash: 7b06e...b0f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvilke tekniske muligheter som finnes, og synes i utgangspunktet dette er en dårlig ide. Men hvis du går for dette tenker jeg at du bør fortelle henne om det på forhånd. Forklar henne hvorfor du er bekymret, og si at hvis hun vil beholde den bevegelsesfriheten hun har nå, så blir dere nødt til å installere et slikt program. Hvis du forteller det på forhånd har du vertfall ikke brutt tilliten hennes, selv om hun sannsynligvis ikke blir veldig begeistret ...

Anonymous poster hash: 24841...435
AnonymBruker
Skrevet

Hilsen redd mamma

Enig med hun over. Fortell henne om det og at du er bekymret. Si f.eks til henne at hun skal sende mld om hvor hun befinner seg på facebook og at hun har skrudd på plssseringsvalget. Da kan du trykke på meldingen og du ser på kart hvor hun er.

Anonymous poster hash: 7904a...3bf

AnonymBruker
Skrevet

Du er klar over at det du har tenkt til å gjøre er ulovlig?

Anonymous poster hash: cde67...62e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...