Felicia Skrevet 29. august 2004 #1 Skrevet 29. august 2004 Samboern har snakket lenge om x-box uten at det har blitt noe mer enn snakk og stakkaren er fremdelse X-box-løs. Hadde tenkt å kjøpe en til bursdagens hans om en uke, men nå hørte jeg han snakke med kompisene sine her om dagen og han nevnte at det var rykter om at x-box 2 var på vei i begynnelsen av 2005... Noen som vet om dette er mer enn rykter? Lite poeng i å kjøpe denne når jeg vet at han kommer til å ville ha den nye versjonen straks den kommer ut. (Gadget-freak) Om det er et år eller to til ankomsten av ny versjon er det liksom greit å ha en x-boks mens han venter
Gjest Morild Skrevet 8. september 2004 #2 Skrevet 8. september 2004 Vet ikke når versjon 2 kommer, men har den gamle X-boxen og er kjempefornøyd. Den er jo billig nå og, mye for pengene. Få boksen modda, så kan du spille brente spill etc. på den og. Vi har kjøpt masse ekstra diskplass til den, slik at vi har stor filmdatabase osv. Vår x-box er også på nett.
Dawn Skrevet 18. oktober 2004 #3 Skrevet 18. oktober 2004 Hmm... hvor mye må man ut med for en Xbox da? Og hva bør man forvente å få med til den prisen? Og hvor mye ekstra for modding? Vurderer å gi en i julegave til sambo... men har ikke råd, tror jeg.
Hilde Skrevet 18. oktober 2004 #4 Skrevet 18. oktober 2004 Veiledende pris er 1299,-, modchip koster en 6-700 kroner, + at du trenger en harddisk (pris her kommer jo an på hvor stor disk), men regn med 7-800 kroner i alle fall her også. Også trenger du jo en til å faktisk gjøre moddingen da.. Har sett "ferdigpakker" til 3000 med modchip og 120 gb disk. Du kan jo evt kjøpe xbox'en "bar", også kan samboeren din fikse moddingen selv om han vil.
Hilde Skrevet 18. oktober 2004 #5 Skrevet 18. oktober 2004 Spurte forresten min samboer (som har xbox, er gadgetfreak og nerd..), og han sa han aaldri kunne tenke seg at xbox2 kom før i 2006. Microsoft har visst ikke kommet med noen offisiell uttalelse om dato i det hele tatt, og hadde de hatt noe på trappene hadde de nok gått ut med det. De vil jo selge.. Den eneste forskjellen han visste om var at skjermkortet byttes fra nvidia til ati, pga økonomiske krangler med nvidia. Poenget til microsoft med denne nye konsollen er visst å prøve å lage en totalmaskin som kan brukes online, digitalt tvopptak osv. Men, de lærde mener at Microsoft ikke vil klare å lage en bra nok totalmaskin før evt xbox 3 eller 4.
Dawn Skrevet 18. oktober 2004 #6 Skrevet 18. oktober 2004 Om jeg sparer fra nå, bør jeg få til en xbox ja. Lurt å la ham ordne resten selv, så får han det slik han vil ha det! Eller kanskje vi kan gi hverandre xbox? Fiks ferdig? Hmm... får lufte ideen. Takk for svar. :rosasmil:
Hilde Skrevet 18. oktober 2004 #7 Skrevet 18. oktober 2004 Det finnes massevis av forskjellige modchip'er, og sambo var veldig klar på at han skulle ha akkurat en spesiell en.. Så sånn sett kan det jo være greit å la han ta seg av den biten. Og kanskje han kjenner noen med loddebolt og litt elektropeiling også?
Dawn Skrevet 18. oktober 2004 #8 Skrevet 18. oktober 2004 Og kanskje han kjenner noen med loddebolt og litt elektropeiling også? :klø: får håpe det!
Hilde Skrevet 18. oktober 2004 #9 Skrevet 18. oktober 2004 Er mange som gjør loddingen mot betaling også, men en vennetjeneste er jo alltid bedre. Sambo var så heldig å være sammen med meg, som har bror som er elektriker.
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #10 Skrevet 19. oktober 2004 http://www.xbreporter.com/xbox_2_news.php
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #11 Skrevet 19. oktober 2004 http://www.xbreporter.com/xbox_2_news.php http://itavisen.no/art/1304587.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå