Gå til innhold

H&M lanserer stor skjønnhetskolleksjon. Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.youbeauty.com/face/h-m-launching-beauty-products-fall/?utm_source=Sailthru&utm_medium=email&utm_term=Newsletter%20Full%20List&utm_campaign=Social%20Sundays%205%2F17%2F15

Ifølge artikkelen i linken over skal H&M lansere en stor skjønnhetskolleksjon til høsten, på nærmere 700 produkter. Produktene skal fordeles i en ordinær skjønnhetslinje, og en linje med EcoCert-godkjente produkter. Disse produktene skal erstatte skjønnhetsproduktene H&M nå produserer.

Hva tror dere, har dette potensiale til å bli bra?

Jeg synes det høres veldig bra ut at noen av produktene skal være EcoCert-sertifiserte, og komme i resirkulert emballasje. Samtidig synes jeg at det er stort forbedringspotensiale på mange av skjønnhetsproduktene som produseres av H&M, men jeg må nok hamstre øyenbrynspenner før de eventuelt forsvinner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har potensialet til å bli kjempe bra eller kjempe dårlig. Jeg håper det blir bra. Jeg er veldig fan av neglelakkene til H&M men syntes øyeskyggene er helt grusomt dårlig pigmentert. Blir uansett kjekt å se :)

Skrevet

Jeg gleder meg enormt til neglelakkene, men er litt redd for at de blir voldsomt skrudd opp i pris. Den andre kosmetikken bryr jeg meg ikke sååå mye om egentlig. Men om den er bra er det jo helt supert :)

AnonymBruker
Skrevet

Dyrevennlig og etisk?

Anonymous poster hash: b0581...eec

Skrevet

Da må jeg nok hamstre øyenbrynspenner jeg også, hvis de forsvinner!

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror nok disse produktene blir hovedsakelig kjøpt av tenåringer, slik det gjør nå. Har et par produkter fra h&m linjen jeg er fan av, men ellers pleier jeg å spytte ut litt mer for å få mer for pengene, noe jeg tror de fleste over 20 gjør også.

• Liker 1
Skrevet

Lindex har også produsert sin egen kolleksjon. Var ikke så veldig imponert. Lite nytt.

Skrevet

Oohhh, så spennende! Bruker veldig lite av sminke fra H&M, men blir sikkert å prøve noen av de nye produktene. Håper bare at de kommer med bedre produkter - ikke bare kulere pakninger.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker kun én ting av sminke fra H&M, og det er øyenbrynsblyant.. Den blir borte nå, så håper det kommer noe tilsvarende i den nye kolleksjonen!

Anonymous poster hash: d9afd...dfc
Skrevet

Da må jeg nok hamstre øyenbrynspenner jeg også, hvis de forsvinner!

Den blanke mascaraen også. Jeg bruker den på brynene mine.

Skrevet

Den blanke mascaraen også. Jeg bruker den på brynene mine.

Jeg og! Nei, dette ble stress.

Skrevet

I likhet med en del av dere andre har jeg egentlig ikke noe særlig tro på den nye sminken. Sminke fra H&M var fint den gangen jeg begynte med sminke og trengte å eksperimentere litt, samtidig som jeg hadde dårlig råd. Jeg tror ikke nødvendigvis den nye sminken blir bedre, og det er kjipt hvis øyenbrynsblyanten blir borte.

Det jeg egentlig håper på er at det kommer noen billige kroppsprodukter i EcoCert-linjen, med greie ingredienser. En del "etiske" kroppsprodukter er veldig dyre, så det hadde passet meg veldig godt dersom H&M begynte å produsere billige produkter som ikke var testet på dyr og kom i resirkulerte forpakninger. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...