Salt Skrevet 29. august 2004 #1 Skrevet 29. august 2004 Jeg kjøpte hårfarge da jeg var utenlands nylig- var en del billigere enn her, dessuten skal ting skje med en gang når jeg har bestemt meg for noe (som f.eks å farge håret). Men kan jeg bruke den nå? Tenker på flyturen- de store endringene i lufttrykket osv. Kan innholdet ha blitt "forandret" på noen måte?
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2004 #2 Skrevet 29. august 2004 mener du dette alvorlig? det er helt trygt om dette var alvor.
Dagensdiva Skrevet 29. august 2004 #3 Skrevet 29. august 2004 :-) synes oxo det var litt morsomt..og søtt..selvfølgelig kan du det! :-) Go on..og fortell om resultatet!
Gjest Myumi Skrevet 29. august 2004 #4 Skrevet 29. august 2004 Jeg kjøpte hårfarge da jeg var utenlands nylig- var en del billigere enn her, dessuten skal ting skje med en gang når jeg har bestemt meg for noe (som f.eks å farge håret). Men kan jeg bruke den nå? Tenker på flyturen- de store endringene i lufttrykket osv. Kan innholdet ha blitt "forandret" på noen måte? den var ny
Salt Skrevet 29. august 2004 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2004 :-) synes oxo det var litt morsomt..og søtt..selvfølgelig kan du det! :-) Go on..og fortell om resultatet! Det skal jeg gjøre Jeg tenker bare på alt annet som blir "merkelig" etter en flytur. Har dere noen gang åpnet en yoghurt som har vært med over skyene? For ikke å snakke om shampoflaskene, som ser nokså moste ut, stort sett. Men da stoler jeg på dere :-)
Dagensdiva Skrevet 29. august 2004 #7 Skrevet 29. august 2004 Shampoflaskene mine er aldri moste..kommer vel ann på hvordan du pakker..og hva slags koffert du har! :-) Du reiser kanskje ikke så mye? Anyway!Lykke til med fargen! :-)
Gjest Cuddly Skrevet 29. august 2004 #8 Skrevet 29. august 2004 Du reiser kanskje ikke så mye? Sorry, men syns bare det var sagt på en snodig, litt nedlatende måte... Uansett; det går nok helt fint! Har aldri sett at det skjer noe med yoghurten, har jo tom. fått servert det på fly...
Dagensdiva Skrevet 29. august 2004 #9 Skrevet 29. august 2004 Oi..beklager..var ikke sånn ment i det hele tatt. Men ser nå i ettertid at det kan tolkes sånn.. Ikke ta det ille! Eller personlig..var bare et spørsmål!
Mackenzie* Skrevet 29. august 2004 #10 Skrevet 29. august 2004 sett hvordan f.eks en juicekartong blir? blir tjukk jo (sånn med "drikketut" vet du,halvliter)
Salt Skrevet 29. august 2004 Forfatter #11 Skrevet 29. august 2004 Shampoflaskene mine er aldri moste..kommer vel ann på hvordan du pakker..og hva slags koffert du har! :-) Du reiser kanskje ikke så mye? Anyway!Lykke til med fargen! :-) Jeg reiser faktisk en del med fly- minst et par-tre ganger i måneden. Bare for å svare på spørsmålet ditt :-) Anyway- i morgen skal håret farges!
Dagensdiva Skrevet 29. august 2004 #12 Skrevet 29. august 2004 et par ganger i måneden ja!!! Såpass !
Salt Skrevet 29. august 2004 Forfatter #13 Skrevet 29. august 2004 et par ganger i måneden ja!!! Såpass ! Ja, kjæresten bor i en annen by, så da går det jo en del penger til flybilletter for å si det mildt
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2004 #14 Skrevet 29. august 2004 Synest ikke det er rart at du lurer.... Vin f.ex forandrer smak når den har vært på flytur.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 30. august 2004 #16 Skrevet 30. august 2004 Jeg synes ikke spørsmålet var så helt utrolig teit, siden det ikke er tillatt å sende kjemikalier med posten - nettopp fordi det kan skje ting når det fraktes med fly. Neglelakkfjerner er f.eks. ikke forbudt å sende med flypost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå