Gå til innhold

Ingen god metode, men jeg er desperat

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen begynner jeg på nutrilett. Jeg kommer til å ta en dag av gangen og se hvordan det går. Målet er to uker. Jeg trenger en kickstart og skal ikke slanke meg mangfoldige kilo på denne måten, men jeg er desperat etter å se at vekten går litt ned, før jeg fortsetter og spise normalt.

Jeg kommer til å øke matinntaket gradvis når jeg er ferdig med kuren, så ikke noe sånn akutt stopp og hiving inn med mat.

Er det noen som har erfaringer med dette? Jeg vil helst høre de positive historiene, for jeg vet de finnes.

Flere som har brukt det til kickstart og klart å holde seg noenlunde på stedet hvil etter på/ evt gått ned mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er for dumt. Nutrilett ol er beregnet på desperate mennesker, det jeg er enig med deg i, men det er det eneste jeg er enig med deg i også...

Du trenger ingen kickstart. Veldig lavt kaloriinntak er ikke bra, og slett ikke nødvendig for nedgang, det eneste du trenger er et moderat kalorunderskudd.

To uker er også et altfor kort perspektiv når det gjelder vekt og helse.

Når du går tilbake til gammelt spisemønster, går du også raskt tilbake til vekten du hadde før.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring med dette er at det raskt blir veldig vanskelig å gjennomføre. Jeg blir bare enda mer sulten av å spise en Nutrilett-bar. Det er en del sukker i dem, og for meg trigget det cravings. Rask svingning i blodsukkeret.

Hvis du føler veldig behov for en kickstart så ville jeg heller satt sammen måltidene selv. En nutrilettbar ligger på 200-250 kcal. For 250 kcal kan du spise 150g kyllingfilet + 300 g grønnsaker!

Eller 3 epler. Eller 2 bananer. Eller et beger med Kesam. Eller omelett av et egg, 100g skinke med mye salat til.

Vil du ikke heller det? Gir like lite kalorier, men mye mer mat, glede, metthetsfølelse og variert næring.

Anonymous poster hash: 34639...e24

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...