AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Har ikke vært i fast forhold før, og lurer på hvordan dere går frem for å møte det motsatte kjønn hvis forhold/intimt forhold er formålet. Noen spesiell taktikk? Slike datingsider ser jeg på som noe tørt, og har heller ikke fått noen stor respons her. Er ikke desperat, men savner å kunne ha noen å være glad i på en slik måte. Anonymous poster hash: 9b8e2...22e
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #2 Skrevet 17. mai 2015 Dating sider fungerer utmerket, i hvertfall om du er seriøs. Ikke lyv, eller overdriv for mye, da går det første møtet mye bedre. Da vet begge hvilke hensikter dere har. Lykke til. Anonymous poster hash: adc0a...f74
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Har hørt det fungerer rope etter de med megafon i sentrum.Anonymous poster hash: 36fc0...5be 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Gjennom felles venner, eller på ting som dansetimer, workshops av forskjellige slag osv. men sider for nettdating er også bra. Skulle ønske jeg gikk på skole igjen for å sjekke opp folk på skolen er noe av det beste jeg vet/har gjort :D Anonymous poster hash: 8ae97...960
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Hvordan kan du savne noe du aldri har hatt? Kan forstå at du ønsker det litt, men, hva er du villig til å gjøre for det da?Anonymous poster hash: c068c...fcd
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #6 Skrevet 17. mai 2015 Har hørt det fungerer rope etter de med megafon i sentrum.Anonymous poster hash: 36fc0...5be Folk gjør faktisk dette på Møteplassen, bare i cyber-versjon. Det er rimelig spesielt. Anonymous poster hash: 97889...61d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå