Gå til innhold

Hvordan ser livet ditt ut om 10 år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av ren nysgjerrighet spør jeg dere om dette. Hvordan tror du at livet ditt ser ut om 10 år?

Anonymous poster hash: 52edd...19c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 år håper jeg at jeg har barn, gift, har kjøpt et hus, og kanskje har startet ett enpersonsforetak... Men hvem vet, man får ta det sånn det kommer...

Gjest Belle âme
Skrevet

Da er eg 26 og har 2-3 barn, bur med mannen eg elsker og nettop begynt i jobb, trur eg :)

AnonymBruker
Skrevet

Da er jeg død.

Anonymous poster hash: b4cb3...c1d

Anonymous poster hash: b4cb3...c1d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da nyter jeg livet :)

Anonymous poster hash: 47300...742

• Liker 1
Gjest Caress
Skrevet

Vettafaen jeg, men det bør helst være awesome!! :D

AnonymBruker
Skrevet

Om ti år har jeg vært sammen med mannen min i 21 år. Jeg er da 38 år gammel.

Om ti år er barna våre 11,5 og 10 år gamle.

Vi bor på samme sted, for der stortrives vi. Vi har fått bygget den redskapsboden vi planlegger, og en lekehytte til barna.

Om ti år har vi endelig fått dratt på den bryllupsreisen som ikke ble noe av da vi giftet oss, og vi har vært på i alle fall ett par-tre fine utenlandsturer med barna.

Jeg trives fortsatt i jobben min om ti år (håper jeg!), og min mann har forhåpentligvis funnet en jobb han trives langt bedre i enn den han har i dag.

Jeg gleder meg til de neste ti årene, og er så glad for hver eneste nye dag jeg får med familien min.

Anonymous poster hash: b9e08...ecd

AnonymBruker
Skrevet

Om 10 år er jeg 32 år og endelig ferdigutdannet arkitekt. Forhåpentligvis har jeg jobbet noen år på arkitektkontor.

Jeg har kjøpt min egen leilighet, har samboer/er gift og kanskje babyplaner?

Anonymous poster hash: d9b60...515
AnonymBruker
Skrevet

Av ren nysgjerrighet spør jeg dere om dette. Hvordan tror du at livet ditt ser ut om 10 år?

Da er jeg sannsynligvis død og begravet, for lenge siden.....

Anonymous poster hash: 382ca...089

AnonymBruker
Skrevet

Om 10 år

- har jeg bikket 50

- har eldste flyttet ut og studerer

- er minste midt i puberteten

- kjører jeg endelig cabriolet jeg vil ha

- er vi ferdig med huslånet

- har jeg mer tid til meg selv

- reiser vi andre steder enn barnevennlige Danmark

- er dagens mobiler dingser fra steinalderen

- facebook forhåpentligvis nedlagt

Anonymous poster hash: f3a2b...eb1

Gjest Hofmann
Skrevet

Om 10 år bor jeg i USA, jobber som journalist for et reisemagasin og er gift med en katolsk kvinne opprinnelig fra Sør-Amerika. Vi har ingen barn sammen på det tidspunktet, men planlegger å få ett eller to etterhvert.

Enten det, eller så finner dere meg på den lokale kneipa her jeg bor nå, sammen med de andre single, fordrukne, middelaldrende mennene i bygda.

AnonymBruker
Skrevet

Om 10 år er jeg 28, nettopp ferdigutdannet dyrlege/vetrinær, drømmemannen har fridd, vi skal snart gifte oss og planlegger et barn.

Anonymous poster hash: ccb8f...c13

AnonymBruker
Skrevet

Håper jeg har blitt fridd til, har fått flere barn og er lykkelig og slank!

Anonymous poster hash: 64226...f07

Skrevet

Jeg er 32 år. Har forhåpentligvis en fast jobb jeg liker veldig godt og eier leiligheten/huset jeg bor i. Sannsynligvis har jeg katt eller katter.

Skrevet

Aner ikke. Jeg er 34 år da, har to barn på 10 og 13 år. Men om jeg er sammen med faren, om jeg har flere barn og hva jeg jobber med vet jeg ikke. Umulig å si så langt fram i tid. Men jeg håper jeg har videreutdannet meg og har en jobb jeg trives med. :)

Å bli skilsmissebarn som 9-åring har gjort meg såpass realistisk at jeg aldri kommer til å kunne si/tro/tenke at jeg og min samboer kommer til å være sammen for alltid. ;) Men jeg håper. :)

• Liker 1
Skrevet

Aner virkelig ikke. Er fint lite som er selvsagt, men håper da jobb og bolig fungerer sånn noenlunde.

AnonymBruker
Skrevet

Om 10 år er jeg

Tippet 50

Uføretrygdet

Nedbetalt bolig og gjeldfri

Håper jeg har møtt kjærligheten igjen :)

Anonymous poster hash: ee6db...8dc
Skrevet (endret)

Da er jeg 31 år og sikkert midt i alderskrisa! Til gjengjeld har jeg en god utdannelse m. jobb som forsker, mange gode venner og kanskje en fyr å dele livet med :laugh:

//Sportsidiot

Endret av sportsidiot
AnonymBruker
Skrevet

Om 10 år er jeg 34. Lånet vil være ferdig nedbetalt, og sønnen min såpass stor at jeg håper vi kan få reise endel. Jeg har nok en annen jobb, eventuelt en annen stilling der jeg er nå.

Håper jeg fremdeles er sammen med samboeren og pappaen til sønnen min, og vi har fått ut fingeren og gifta oss :)

Anonymous poster hash: 9fedd...5f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...