AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Hei alle på KG så er det noen fantastiske første date historier der ute? Anonymous poster hash: 8f295...ed0
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #2 Skrevet 17. mai 2015 Den første daten med eksen min var helt glimrende - ikke fordi det skjedde noe spesielt - men tiden og praten gikk bare så lett. Møttes på en pub, og det startet med småprat og drikking av kakao. Jeg husker så og si ingenting av det vi snakket om, men etter en stund begynte vi å fingerflørte, og vips så hadde tiden fløyet fra sju til ett da de stengte Det ble fulgt opp av andre date hvor vi var på cafe, og da vi dro derfra ble vi stående å kline på parkeringsplassen i sikkert et kvarter i -10°C Ikke akkurat en fantastisk histore på noen måte, men jeg håper jeg aldri glemmer den Anonymous poster hash: c1578...532 1
sjonkelrolf Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Den første daten med eksen min var helt glimrende - ikke fordi det skjedde noe spesielt - men tiden og praten gikk bare så lett. Møttes på en pub, og det startet med småprat og drikking av kakao. Jeg husker så og si ingenting av det vi snakket om, men etter en stund begynte vi å fingerflørte, og vips så hadde tiden fløyet fra sju til ett da de stengte Anonymous poster hash: c1578...532 Hadde en lignende "date" også en gang, også første gang jeg traff henne. Skulle på middag til foreldrene mine kl 1800 en søndag, og møtte henne rundt 1300-1400, deromkring. Trodde det skulle holde i massevis. Men neida, timene fløy av gårde, de, og plutselig var det rundt den tiden hvor jeg egentlig skulle vært på middag. Måtte si at jeg ble litt forsinket. Hendelsesforløpet var ganske likt det du forteller, eneste forskjell var at vi spiste sushi.
sweg Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Det var på valentinsdagen og jeg hadde kjærlighetssorg. Lastet ned tinder fordi vennegjengen maste kvelden før, og vi satt der og sveipa hele kvelden. Morgenen etter (14. feb) våkner jeg til at en på tinder spør om jeg vil være hans valentine, og jeg bestemte meg at jeg skulle være litt YOLO for en gangs skyld og bare hoppe i det. Så møtte jeg denne fyren, var eeekstremt nervøs og hadde med meg venninna som satt i bilen og passet på meg. Gikk veldig bra da, han betalte middagen på en veldig fin restaurant, han hadde på seg dress (og jeg kjole), han var gentleman og vi hadde masse å snakke om! Daten varte i kanskje 5 timer, og jeg kjedet meg ikke et eneste minutt! I tillegg var han pen og ordentlig, og han tvang meg til ingenting og fulgte meg halvveis hjem (bor ikke så langt unna sentrum). Dessverre bor han i en annen by i Norge, men ønsket å bli kjent med noen i min by mens han var der, og bestemte seg for å spørre ut meg på date Det var koselig og veldig spontant, men absolutt verdt det!
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Konsert der jeg endte opp backstage og han dro hjem Anonymous poster hash: 0da16...8a4 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #6 Skrevet 18. mai 2015 Jeg har datet en del fyrer hvor det var null kjemi, så min perfekte første date var med en fyr jeg virkelig likte. Han var kjekk, morsom og veldig interessant. Vi drakk øl i 6 timer og jeg klarte ikke sove et fnugg da jeg kom hjem. Ganske tøff dag på jobb dagen etter. Anonymous poster hash: 0bc01...edf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå