Gå til innhold

For liten plass?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mener dere at det er for lite plass å ha en pomeranian på 12 kvm? Vil jo bli regelmessig lufteturer og mye leking ute om været tillater det!

Anonymous poster hash: bb752...be4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mener dere at det er for lite plass å ha en pomeranian på 12 kvm? Vil jo bli regelmessig lufteturer og mye leking ute om været tillater det!

Det er ikke noe som er aktuelt altså, jeg bare lurer på hva dere her inne mener!

AnonymBruker
Skrevet

:vetikke:

Skrevet

12 kvm er for lite for mennesker ihvertfall. Går ut fra at hunden ikke skulle bo der alene...

AnonymBruker
Skrevet

12 kvm er for lite for mennesker ihvertfall. Går ut fra at hunden ikke skulle bo der alene...

12 kvm er litt for lite for mennesker ja! Det jeg tenkte på var et menneske og en pom. Har sett noen bo på 18 kvm med to store hunder og to personer, så derfor jeg spør!

AnonymBruker
Skrevet

I grunn så har ikke hvor mye plass man har noe å si dersom man er flink til å mosjonere utendørs, men 12kvm synes jeg blir litt vel knapt. Er det hybel det er snakk om? Hypotetisk situasjon: hva gjør du om du får en hund som hater å være ute i dårlig vær? Da er det utrolig greit å kunne aktivisere dem innendørs, både med lek og mentale øvelser som sporsøk, noe som blir veldig vanskelig på så liten plass. Nå er ikke Pomeranian den rasen med høyest behov for mye trim, men lengre tid uten noe særlig fysisk mosjon kan lett trigge kjedsomhet og uønsket atferd.

Anonymous poster hash: 6dd31...6df
AnonymBruker
Skrevet

I grunn så har ikke hvor mye plass man har noe å si dersom man er flink til å mosjonere utendørs, men 12kvm synes jeg blir litt vel knapt. Er det hybel det er snakk om? Hypotetisk situasjon: hva gjør du om du får en hund som hater å være ute i dårlig vær? Da er det utrolig greit å kunne aktivisere dem innendørs, både med lek og mentale øvelser som sporsøk, noe som blir veldig vanskelig på så liten plass. Nå er ikke Pomeranian den rasen med høyest behov for mye trim, men lengre tid uten noe særlig fysisk mosjon kan lett trigge kjedsomhet og uønsket atferd.

Det er mer et stort rom, med tanke på at vi har en her som er allergisk. (Som tidligere sagt er ikke dette noe vi har tenkt til å gjøre, men mer et spørsmål fordi jeg lurer!) og derfor lurte jeg på om en pom kan være på et rom med 12 kvm!

AnonymBruker
Skrevet

En hund vil nok klare å bo på en liten hybel sammen med eier uten problem, men det er ikke greit å kjøpe en hund som må være på et lite rom uten familien sin fordi en i husstanden er allergisk.

Anonymous poster hash: 3faf6...622
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er mer et stort rom, med tanke på at vi har en her som er allergisk. (Som tidligere sagt er ikke dette noe vi har tenkt til å gjøre, men mer et spørsmål fordi jeg lurer!) og derfor lurte jeg på om en pom kan være på et rom med 12 kvm!

Der har du problemet, ikke plassen. Det er ikke greit å skaffe en hund som man vet en i husstanden er allergisk mot, og det er definitivt ikke greit å skaffe hund for å ha den stengt inne på et lite rom uten resten av familien eller husstanden...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Der har du problemet, ikke plassen. Det er ikke greit å skaffe en hund som man vet en i husstanden er allergisk mot, og det er definitivt ikke greit å skaffe hund for å ha den stengt inne på et lite rom uten resten av familien eller husstanden...

Som sagt så skal jeg ikke det, var bare et spørsmål :)

AnonymBruker
Skrevet

dytter

AnonymBruker
Skrevet

dytter

dytter igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...