Gå til innhold

Karma når man avliver dyr

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tror dere? Om man avliver et skadet dyr, kan karma komme å ta deg etterpå da fordi det kanskje ikke var meningen at du skulle avgjøre skjebnen til dyret?

Anonymous poster hash: 8b1d3...5ef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette passer kanskje bedre under religionsforumet enn kjæledyr?

Men, nei, jeg mener ikke karma kommer og "tar deg" om du avliver et dyr, fordi jeg ikke tror på karma.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva tror dere? Om man avliver et skadet dyr, kan karma komme å ta deg etterpå da fordi det kanskje ikke var meningen at du skulle avgjøre skjebnen til dyret?

Anonymous poster hash: 8b1d3...5ef

Hvis jeg trodde på karma ville jeg vel trodd at det var god Karma å la et skadet dyr få slippe (så langt det ikke var noe man kunne gjøre for å redde det). Tok med en skadet due til veterinær. Viste seg at den hadde en brukket vinge. Bruddet var såpass komplisert at selv med operasjon så ville aldri duen kunne flydd igjen. Tror ikke karma kommer å tar meg for at jeg lot veterinæren avlive duen. Fant også en ekornbaby i skogen. Den kunne ikke bevege bakbeina. Viste seg etter røntgen at den hadde brukket ryggen. Valgte også å la den få slippe. Lot også hunden min få slippe etter han fikk påvist aggressiv kreft med spredning. Så hvis karma kommer å tar deg hvis du avgjør skjebnen til et dyr så ender det nok ikke så bra for meg. Godt jeg ikke tror på karma:-)

Anonymous poster hash: fa7b4...b78

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ved å avlive et skadet dyr så hjelper du jo en annen skapning, så hvis karma var involvert ville den vært god.

Anonymous poster hash: e08bc...5f5
Skrevet

Jeg tror heller ikke på karma, men uansett så er det best å la alvorlig syke dyr få slippe.

I romjula fikk jeg min inderlig kjære gamle katt avlivet hos veterinær. Han hadde pusteproblemer, og ikke spist på flere dager, så uansett ville han ikke levd særlig mye lengre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...