Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal låne en bunad til en dåp siden det kommer til å være mye bunader der så det blir et trygt antrekksvalg, jeg har mulighet, fordi jeg har lyst, har aldri brukt det før og syns det er veldig stas. You get the picture. Problemet er at ingen jeg kjenner har så store føtter som meg og jeg vil ikke kjøpe sko jeg ikke får brukt ellers til én anledning. Sååååå, hva slags sko skal jeg bruke?! Stor sjanse for at det blir regn og sorte gummistøvler, men sånn i tilfelle.

Anonymous poster hash: 5b2c3...2bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorte, lite prangende pensko med littegrann hæl :)

Skrevet

Du bør uansett ikke ha gummistøvler til bunad.

Tror jeg ville ha gått for helt enkle sorte ballerinasko, evt sorte pumps uten noe dilldall på.

AnonymBruker
Skrevet

Håper jeg slipper gummistøvler, men det er i Bergen og jeg må gå til kirken. Men sorte ballerinasko tror jeg blir bra, det er greit å ha uansett! Takk for svar! :-)

Skrevet

Nøytrale svarte ankelstøvletter med lav hel kan også gå bra. Det viktigste er at skoene er pene, svarte og uten glitter, paljetter og bling som ikke passer med resten av antrekket.

Det er også mulig å bruke ett par sko ute og bytte til pene, svarte småsko når du er inne. Det gjorde jeg sist jeg var i dåp i Bergen. De varme, brune vinterstøvlettene mine fikk bare kommentarer om hvor gode de måtte være der vi hutret under paraplyene.

Skrevet

Håper jeg slipper gummistøvler, men det er i Bergen og jeg må gå til kirken. Men sorte ballerinasko tror jeg blir bra, det er greit å ha uansett! Takk for svar! :-)

Da tar du bare med et lite tøynett med inneskoene i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...