Gå til innhold

Forts. mugne blomster..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle fortelle dere hva jeg har fått som tilbakemelding på min email til Interflora om at jeg blant annet fikk mugne blomster i brudebuketten min i en av butikkene deres. (se evt resten av historien ca 4 sider lenger bak, kalt "blomsterbutikk-advarsel") Pluss dette at jeg måtte krangle så veldig med daglig leder da jeg tok med buketten tilbake....

Jeg skrev altså en mail til Interflora etter denne episoden i Homansbyen blomster i Hegdehaugsveien. Og nå hadde jeg fått svar tilbake. De skriver at de har kontaktet daglig leder for å høre hans side av saken, men at det er vanskelig for dem å vite hva som nøyaktig har skjedd, da han forteller en annen historie enn meg. ??? Men daglig leder har likevel gått med på å gi meg tilbake de siste 700,-kr av 1700,-kr dersom jeg kommer innom butikken hans på et angitt tidspunkt.....

Hva syns dere om dette?

Har følelsen av at han planlegger et par skikkelig ekle kommentarer til før han gir meg pengene....men jeg har tenkt å stille opp der likevel jeg. Jeg har ikke tenkt å gi meg bare fordi det er ubehagelig å møte fyren. Men denne gangen har jeg ikke tenkt å dra dit alene. Haha, nå falt en tanke inn i hodet mitt forresten...-tenk dere hvilket sjokk han hadde fått om det var 50 blivende bruder jeg troppet opp med... :wink: Neida, jeg tar nok med pappa og broren min. Selvom jeg foretrekker å ordne opp i ting på egenhånd så er det greit å ha litt moralsk støtte av og til... Tusen takk til alle som skrev tilbakemeldinger tidligere forresten!!! :blomst_opp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå og få igjen pengene, ikke gi han noen kommentarer, ta med deg pappa og bror, og gå aldri tilbake. Det nytter å si ifra :)

Skrevet

Hva sier damene som jobbet der til Interflora, da? Du hadde jo vitner...

Ta med deg far og bror, så har du moralsk støtte. Ikke noe galt i det.

Lykke til! :klem:

Skrevet

Hehe, så kjempetypisk damer å ta med seg manne-backup når de skal klage på noe! Vet ikke om det er feighet som gjør det eller hva det er, men noe er det.

Uansett. Jeg vet ikke hva jeg ville gjort siden jeg ikke har sett hvordan buketten var eller noe. Høres nærmest umulig ut for butikken å skulle bortforklare mugne blomster men kanskje de mener at det ikke hadde betydning for helhetsinntrykket eller noe sånt. 700 kroner var jo en ganske stor reduksjon så jeg tror kanskje jeg ville godtatt det. Du har jo gitt dem godt med negativ markedsføring i tillegg så du kan vel regne med at tapet deres blir større enn avslaget på buketten.

Lykke til!

Var buketten merkbart av dårlig kvalitet eller var det sånt du først så ved nærmere ettersyn forresten?

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg hadde gjort, men mye mulig at sta lille meg hadde bestemt seg for å ordne opp selv og ikke tatt med moralsk støtte. Derimot kunne jeg ha funnet på å ta med meg en båndopptaker for å kunne dokumentere evt ubehageligheter.

Skrevet

Uttrykket "typisk damer" synes jeg egentlig er ganske tåpelig. Beklager, men det har da ikke noe med kjønn å gjøre! Jeg synes folk generelt er for opphengt i kjønn. Vi er alle individer og gjør ting på våre egne måter... Selv hadde jeg nok heller tatt med meg en god venninne skulle jeg hatt moralsk støtte, definitivt ikke min far eller bror (kunne ikke falle meg inn). Men jeg har en tendens til å klage skriftlig fremfor muntlig, for da har jeg det dokumentert.

Skrevet

Jo, det var kanskje litt flåsete uttrykt, men etter mange år i serviceyrker har jeg sett at damer gjerne tar med seg sin mann eller kanskje sender sin mann for å ordne opp, mens menn ikke tar med seg noen.

Var ikke meningen å sette noen i bås altså, jeg humret bare gjenkjennende her jeg satt.

Rett skal selvsagt alltid være rett, og jeg skjønner godt tryggheten som ligger i å ha med seg noen :-)

Skrevet

Bra! Still opp du. Be om pengene og bare gå derfra og aldri komme tilbake

Gjest Madam Felle
Skrevet

Fint at du får resten av pengen tilbake, for det fortjener du :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...