AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Hei! Lurer på om noen kan gi meg et svar på følgende spørsmål : hva i hel**** er greia med å rave rundt sørpe full på 17. mai i bunad/dress/annen valgfri klesdrakt? Champagnefrokost/-lunsj etc med et par glass for å feire - ja. Men den regelrette fyllekalasutskeielsen - hva er greia? Er selv født og oppvokst i Oslo og elsker 17. mai, men er rett og slett for glad i bunaden min og den høytidelige stemningen med feiring sammen med familie og venner til å rave rundt på ett eller annet utested med sjampis og øl nedover hele bunaden til 40 000/50 000+. Bare jeg som synes fyllefestene 17. mai rett og slett er harry? (Nevner igjen at jeg ikke sikter til de festlige champagnefrokostene/-lunsjene etc som foregår i relativt rolige men feststemte lag rundt omkring 😊) 😊Anonymous poster hash: 82379...62b 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #2 Skrevet 17. mai 2015 Ja det er harry og tragisk. Vestkantens unnskyldning til å grise med alkohol, for resten av året så disser de bare oss fra østkanten som søler litt øl på gensern til 150 kr i parken på sommern. Anonymous poster hash: a0ca1...192 1
Christiania_Oslo Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Jeg synes også det er harry, klarer ikke for ett sekund å tenke "wow,så kult" det er bare harry. Altså man betaler masse penger for hva? "Vi får en flaske vin,og en cider eller øl pluss bord"...ja et bord du ikke kan sitte ved engang, også betaler folk flere tusen for det? Hahaha...det er jo bare skam. I andre land hvis man betaler for et bord så får man drikke ganske mye, og man kan sitte,så der er det faktisk VERDT det, men å stå på en trang klubb på Solli og hoie det er og blir blodharry. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Hei! Lurer på om noen kan gi meg et svar på følgende spørsmål : hva i hel**** er greia med å rave rundt sørpe full på 17. mai i bunad/dress/annen valgfri klesdrakt? Champagnefrokost/-lunsj etc med et par glass for å feire - ja. Men den regelrette fyllekalasutskeielsen - hva er greia? Er selv født og oppvokst i Oslo og elsker 17. mai, men er rett og slett for glad i bunaden min og den høytidelige stemningen med feiring sammen med familie og venner til å rave rundt på ett eller annet utested med sjampis og øl nedover hele bunaden til 40 000/50 000+. Bare jeg som synes fyllefestene 17. mai rett og slett er harry? (Nevner igjen at jeg ikke sikter til de festlige champagnefrokostene/-lunsjene etc som foregår i relativt rolige men feststemte lag rundt omkring 😊) 😊Anonymous poster hash: 82379...62b Jeg er enig med deg,TS. Det var trist å se Solli plass i går: det var veldig harry! Synes det ødela 17.mai. Merkelig at utestedene der får tillatelse til å gjøre stedet om til en blodharry camping-Battery-party med utedoer-sted! Utestedene der har harryfisert nasjonaldagen og stedet der folk ferdes!Anonymous poster hash: 98f41...7e6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 Jeg er enig med deg,TS. Det var trist å se Solli plass i går: det var veldig harry! Synes det ødela 17.mai. Merkelig at utestedene der får tillatelse til å gjøre stedet om til en blodharry camping-Battery-party med utedoer-sted! Utestedene der har harryfisert nasjonaldagen og stedet der folk ferdes!Anonymous poster hash: 98f41...7e6 Ødela 17. mai? Du er tydeligvis en veldig sart sjel. Folk har festet på 17. mai i alle år. Anonymous poster hash: 313a1...477 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå