AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Hvilke diskusjoner deltar du i for tiden, og hvordan føler du selv at det går? Er du er i ferd med å ta innersvingen på dine meningsmotstandere, og vinne debatten? Eller er du kanskje ute på tynn is, malt opp mot et hjørne, men enda ikke helt klar for å gi slipp på dine overbevisninger? I så fall kan du etterspørre kilder i denne tråden, dersom du har noen påstander du sliter med å underbygge. Selv etterlyser jeg pålitelige kilder som sier at kvinner generelt er ondere/slemmere/etc enn menn. Jeg tar hva som helst, egentlig. Er desperat etter å få gravd meg ut igjen av et hull jeg ramla nedi i en tråd om kvinners særrettigheter, men tror fortsatt jeg kan få snudd det i min favør. Anonymous poster hash: 581c6...697 1
Gjest Vampen Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Hvilke diskusjoner deltar du i for tiden, og hvordan føler du selv at det går? Er du er i ferd med å ta innersvingen på dine meningsmotstandere, og vinne debatten? Eller er du kanskje ute på tynn is, malt opp mot et hjørne, men enda ikke helt klar for å gi slipp på dine overbevisninger? I så fall kan du etterspørre kilder i denne tråden, dersom du har noen påstander du sliter med å underbygge. Selv etterlyser jeg pålitelige kilder som sier at kvinner generelt er ondere/slemmere/etc enn menn. Jeg tar hva som helst, egentlig. Er desperat etter å få gravd meg ut igjen av et hull jeg ramla nedi i en tråd om kvinners særrettigheter, men tror fortsatt jeg kan få snudd det i min favør.Anonymous poster hash: 581c6...697 Kilder? Ærlig talt, her inne holder det lenge med empiri, erfaring og pågangsmot.
Gjest gjestvest Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 (endret) Her: Ond kvinne Endret 17. mai 2015 av gjestvest
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #6 Skrevet 17. mai 2015 På kvinneguiden holder det å si "sånn er det". Spør du om kilder, begynner vedkommende og grine.Anonymous poster hash: f9ceb...08d 1
Testosteron Skrevet 17. mai 2015 #7 Skrevet 17. mai 2015 På kvinneguiden holder det å si "sånn er det". Spør du om kilder, begynner vedkommende og grine. En av forumets ivrigste debattanter har et triumfkort jeg misunner ham: "Ferdig snakka!"
Gjest Hofmann Skrevet 18. mai 2015 #8 Skrevet 18. mai 2015 Prøvde meg akkurat inne på aktuelt-forumet. Men ser i ettertid at jeg nok gikk litt hardt ut, og at det kan bli vanskelig å forsvare påstandene mine i lengden. Men i det minste føler jeg at jeg var like rettferdig mot alle. Hvis noen kan komme med noen tall på hvor ofte pedofile overgrep har forekommet innad i Krf, så setter jeg stor pris på det, og krysser fingrene for at det har skjedd ofte.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #9 Skrevet 18. mai 2015 Jeg liker salamipølse!Anonymous poster hash: 186ac...0d5
QueenOfTheSidewalk Skrevet 18. mai 2015 #10 Skrevet 18. mai 2015 (endret) Jeg sliter med å forklare hvordan jeg fikk ei dame på 165 høy og 118 kg til å bli 160 høy og 160 kg. Hjelp? Naturlig forklaring ettersøkes, at jeg regna det ut feil er ikke et svar jeg vil bruke, det går jo ikke! Endret 18. mai 2015 av Evilposelos
Gjest gjestvest Skrevet 18. mai 2015 #11 Skrevet 18. mai 2015 (endret) Jeg sliter med å forklare hvordan jeg fikk ei dame på 165 høy og 118 kg til å bli 160 høy og 160 kg. Hjelp? Naturlig forklaring ettersøkes, at jeg regna det ut feil er ikke et svar jeg vil bruke, det går jo ikke! Å ese ut på 17. mai er da en naturlig ting? Si det: Si hun eset ut, og at man med alderen, for hver dag som går, også krymper. Endret 18. mai 2015 av gjestvest
Tirkes Skrevet 18. mai 2015 #12 Skrevet 18. mai 2015 Jeg leste nettopp en to siders tråd med flere AB involvert og abort som et deltema... .. Uten slemme stikk, kommentarer eller dårlig skjulte fornærmelser. Jeg tar dette som et tegn på at verden er på veien utfor stupet, og snart flyr grisene. (Eventuelt så fikk troen på menneskeheten to bonuspoeng).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå