Gå til innhold

Hvor er det godt å bo? Maks 4 timer fra Oslo.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjøvik er koselig med både passe stor by, Mjøsa og masse friluftsmuligheter, og Lillehammer er helt ålreit.

Vil dere leve ut bonderomantikken kan jeg anbefale Fagernes i Valdres.

Fru Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempeby :hoho:

Hva med Modum ? Har flere barneskoler, to ungdomsskoler og vgs. Litt over en time fra Oslo

jeg er fra Hokksund men har flyttet til Modum. Og det er greit her så lenge en har bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eidskog kommune ble kåret til landets beste kommune å vokse opp i fjor. http://www.eidskog.kommune.no

Ser at de til og med har gratis lunsj til ugdomsskoleelever!

jeg kjenner noen som bor der og jobb-pendler til Oslo. Det er koselig der, og somd u sier, bra kommune å bo med tanke på helsegaranti etc. Dessuten er det sentrale Østalnd og med husprisene har du også en hundretusing til et torp å reise til i helgene i Sverige.

Ser deg som nevner Bergen.... jeg jobber i Oslo med en som pendler til og fra Bergen - hver dag. Så alt går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fra Hokksund men har flyttet til Modum. Og det er greit her så lenge en har bil.

Hehe, kanskje vi er naboer 8) Enig med deg, du trenger bil her, ihvertfall her jeg bor ! Åmot vest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjøvik eller Hadeland. Gjøvik er en koselig by som de andre her sier. Hadeland har mange fine steder, bl.a. Harestua. Det ligger mer landlig til enn feks Nittedal (som er mellom Hadeland og Oslo), men har god forbindelse med Oslo, både tog og buss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia Elverum! :tommelsmil::velkommen:

Hamar og omegn, Elverum, Løten og Kongsvingertraktene er jo alle innefor en radius på to timer fra Oslo. Mye fint å få for 1,5 mill her i by'n :wink:

Jeg kommer fra Solør, og vil faktisk ikke anbefale noen å flytte dit... Hamar er fint, riktignok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stort sett bodd i Oslo hele livet, men var tre år i Kongsberg - som er et helt greit sted, men for meg noe kjedelig. Det fine var at det var forholdsvis nærme Oslo :wink: .

En venninne av meg er fra Kongsvinger og der får du absolutt mye for pengene dine når det kommer til hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østfold - Moss, Rygge , Råde, Våler.

Dygge liker jeg, da.

Her kan man få hus over 200kvm til 1.5 mill med digre tomter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...