AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Etter flere måneder uten samleie med flereårige samboer, er jeg trist og alene selv om han er til stede. Vi har snakket om grunnen for sextørket og vi ønsker å finne løsninger... han sier det kommer til å ordne seg... Vi elsker hverandre men nå tenker jeg konstant på andre menn. Har noen erfaring med lignende forholdsproblemer og det har ordnet seg? Anonymous poster hash: ff59e...e70
Eva Plomme Skrevet 17. mai 2015 #2 Skrevet 17. mai 2015 Etter flere måneder uten samleie med flereårige samboer, er jeg trist og alene selv om han er til stede. Vi har snakket om grunnen for sextørket og vi ønsker å finne løsninger... han sier det kommer til å ordne seg... Vi elsker hverandre men nå tenker jeg konstant på andre menn. Har noen erfaring med lignende forholdsproblemer og det har ordnet seg? Anonymous poster hash: ff59e...e70 Hva er grunnen til dette da? Er det du eller han som ikke ønsker sex? Er romantikken borte? Hvordan skal det ordne seg? Problemer som dette ordner seg IKKE selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå