AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Hei jenter hvordan går det med dere, så hvordan liker dere å bli spurt med ut? Skal det være ansikt til ansikt? Eller på sosiale medier facebook twitter eller noe sånt? Over telefon/melding? Eller er det noen andre måter å gjøre det på? Anonymous poster hash: 2ac1e...823
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Face to face, og helst komme med et eller flere konkrete forslag om hva vi kan gjøre Anonymous poster hash: 3350c...7c8
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Det som passer han best. Om han liker best å chatte, så funker det. Liker han å ringe, så tar han det over telefon. Uansett bruk den kanalen du, og eventuelt jenta, bruker mest. Anonymous poster hash: 99b33...86a
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Face to face helst, og absolutt ikke på fylla. Men om man ikke møtes face to face utenom fylla så er det ok å lufte det på fylla og FØLGE OPP på face eller sms (helst) innen 4 dager etterpå. Menn som spør rett ut og bruker ordet "date" er veldig sjarmerende i seg selv. Hvis det er en jeg nøler på så får det meg til å si ja, i motsetning til til "finne på noe". Lykke til, go get her! Anonymous poster hash: 71941...1d2
StineN Skrevet 17. mai 2015 #6 Skrevet 17. mai 2015 Om vi møtes ofte face to face, så er det best. Jeg har ikke sosiale medier så SMS er like bra om vi ikke møtes ofte face to face. Plattformen er ikke så viktig, men måten er.
Ølbriller Skrevet 18. mai 2015 #7 Skrevet 18. mai 2015 Mitt tips er å ikke gjøre det så himla anstrengt à la "Hei. Jeg har likt deg i lengre tid nå. Kan vi gå på date?" Hvis det er naturlig, send heller en tekstmelding om at du har fått konsertbilletter til et band hun liker/annen aktivitet du tror hun har lyst til å være med på og si at du trenger noen å gå med. Så spør du om hun vil bli med deg? "Hei! Jeg har skaffet to billetter til Highasakite-konserten den 19. mai! Lyst til å holde meg med selskap?"
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #8 Skrevet 18. mai 2015 Face to face helst, og absolutt ikke på fylla. Men om man ikke møtes face to face utenom fylla så er det ok å lufte det på fylla og FØLGE OPP på face eller sms (helst) innen 4 dager etterpå.Menn som spør rett ut og bruker ordet "date" er veldig sjarmerende i seg selv. Hvis det er en jeg nøler på så får det meg til å si ja, i motsetning til til "finne på noe". Lykke til, go get her! Anonymous poster hash: 71941...1d2 Og jeg er jente og hater ordet "date".Syns det blir så påtatt og kleint. Som regel kommuniserer jeg via chat/sms, så det funker helt greit for meg, men ansikt til ansikt er det beste. Anonymous poster hash: 3442b...0a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå