Guess What! Skrevet 3. juli 2002 #1 Del Skrevet 3. juli 2002 Hvor er du blitt av? Savner deg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 3. juli 2002 #2 Del Skrevet 3. juli 2002 Predde! Har sendt deg en PM. *nuss på nese* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 3. juli 2002 #3 Del Skrevet 3. juli 2002 det er jammen godt dere har funnet tonen jenter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 3. juli 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 3. juli 2002 Hihi, jeg er så glad i deg ! Mitt lille stjerneskudd! 8) waco : Ja ikke sant ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 3. juli 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 3. juli 2002 "You know, some days even my lucky rocketship underpants don't help." utrolig søt ! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 3. juli 2002 #6 Del Skrevet 3. juli 2002 Snups, søt du er. (Predde-tingen) *nuss på nese til Waco også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 11. juli 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 11. juli 2002 jeg dauer om du ikke har fått siste pm ............... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 14. juli 2002 #8 Del Skrevet 14. juli 2002 :o Sorry Predde-tingen! Jeg så PM'en din nå. Har hatt litt trøbbel med ISDN-boks-kræsjet-opp-til-flere-ganger-av-lynet + litt ting&tang, men skal prøve å få hoppet innom i kveld og sende deg en PM tilbaks. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå