AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Timberland, Toms, Joggesko, er dette greit til bunad/festdrakt ? Hva tenker dere? Anonymous poster hash: bfd7b...09d
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai 2015 #2 Skrevet 17. mai 2015 La merke til det på tv i dag og det ser jo ikke fint ut, men tatt i betraktning at de skal gå og gå i hele dag, forstår jeg at beina må ha litt komfort fremfor veldig vonde blemmer.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Nei, det synes jeg ikke. Jeg har forståelse for at bunadssko gnager og ikke er gode å gå i en hel lang 17. mai (spesielt for barn, som ofte ikke rekker gå inn skoene engang før de er for små), men da kan man i det minste finne noen som er sorte. Anonymous poster hash: b9cec...c40 5
Gjest morhjertegod Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Jeg har slitne føtter etter en dag i bunadsko, så jeg ser at det kan bli ille om man går langt. Men ville nok valgt type svarte ballerina e.l.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Ville eller kuttet ut bunaden, om man ikke hadde bedre alternativ til bena en dette. Anonymous poster hash: bfd7b...09d
sportsidiot Skrevet 17. mai 2015 #6 Skrevet 17. mai 2015 Joggesko kan man gå til med mye, men ikke bunad
Skogkatten Skrevet 17. mai 2015 #7 Skrevet 17. mai 2015 Nei, jeg synes ikke det er greit. Jeg skjønner at ikke alle orker å gå i bunadsko en hel dag, spesielt ikke når det er mye gåing, men da bør man bruke svarte sko. Det finnes mange lave, enkle, svarte sko å velge i, ballerinasko for eksempel. Man kan til og med finne joggesko som er litt nette og svarte. Det er også mulig å finne gode bunadsko, men de kan fort være litt dyre og kanskje litt unødvendig for barn som vokser ut av dem nesten før de får brukt dem.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #8 Skrevet 17. mai 2015 Jeg så en jente med sorte pumps til bunaden sin idag.. Det var uvant? Anonymous poster hash: a4a6f...553
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #9 Skrevet 17. mai 2015 Jeg så en jente med sorte pumps til bunaden sin idag.. Det var uvant? Anonymous poster hash: a4a6f...553 Eller svarte pumps, en Timberland støvletter som på bildet. Anonymous poster hash: bfd7b...09d
Silfen Skrevet 17. mai 2015 #10 Skrevet 17. mai 2015 Det viktigste for mine barn er at de har sko de klarer å gå i og som ikke skaper vonde føtter og gnagsår. Det er lenge siden jeg sluttet å kjøpe bunadssko. Nøytrale svarte, myke, gode pensko brukes. Gir en god beng i sko, de syns jo såvidt anyway.
Gjest Tamsi Skrevet 17. mai 2015 #11 Skrevet 17. mai 2015 Hadde jeg giddet å gå i bunad på 17 mai hadde jeg lett gått i joggesko bare for å gjøre folk som bryr seg om slikt pissed. Bunadspolitiet kan ta seg en bolle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå