Gå til innhold

Hvordan finne ut hvor vi står/hva dette er ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette blir litt langt.

Eg vart kjent med ei jente for ei lita stund siden eg møtte henne på hennes jobb og for rundt 2 uker siden vart vi venner på face. Når vi møtes blir vi stående og så lenge som hun kan siden det er somregel når hun er på jobb, har hent at vi har pratet 1 time selv om hun er på jobb.

Og vi prater en god del på face både hun og meg starter samtaler og vi kan prate i flere timer.

Eg føler vi har god kjemi og vi har mye til felles virker det som.

Så no er spørmålet hvordan kan eg finne ut hvor vi står før eg faller helt for henne selv om det kanskje er for seint hehe.

Har ikke lyst til og miste muligheten til og date denne nydelige jenten for at eg ikke tør og si noe men er redd for og skremme bort. Vi er begge i 20 årene hun i begynelsen og eg i slutten av 20 årene.

Så vil gjerne høre ifra noen jenter rundt 20 på hvordan dere ville blitt spurt om temaet, men sitter pris på alle svar og råd til hvordan eg kan spørre henne på en grei måte. Kan no og nevne at eg vett at hun date ander.

Anonymous poster hash: 2d742...273
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempelangt. Og du tørr ikke å snakke med henne om dette?

Ikke veldig lovende akkurat, om dere ikke klarer å kommunisere sammen på en måte hvor dere kan utrykke hva dere tenker på og få noe tilbakemelding på det.

AnonymBruker
Skrevet

Kjempelangt. Og du tørr ikke å snakke med henne om dette?

Ikke veldig lovende akkurat, om dere ikke klarer å kommunisere sammen på en måte hvor dere kan utrykke hva dere tenker på og få noe tilbakemelding på det.

Har ikke noe problem med og spørre spørsmålet er bare hvordan eg skal gjøre det, vi har jo ikke kjent hverander så lenge, men siden eg vett at du har vært på en date eller 2 vil eg vite hva som skjer.

Skrevet

Siden du vett at jeg har vært på en date eller to?

Creepy. Og pga det, kommer jeg til å dele minst mulig fra egne erfaringer. Det er uansett ingen som vet hva som skjer. Kommer du til å prøve noen av rådene, eller vil du gjerne bare påstå at "det er vanskelig.." før du prøver å unngå det problemet fullstendig inntil videre?

AnonymBruker
Skrevet

Skriv feil sorry vett at hun har har vært på en date eller 2

AnonymBruker
Skrevet

Ikke spør om hvordan dere ligger an. Spør om hun vil finne på noe med deg en dag!

Anonymous poster hash: 55c77...cbb
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig går hun på dates, det er jo ikke som at dere to dater selvom dere PRATER mye.
Syns at du skal be hun ut på en date selv jeg! :)

Anonymous poster hash: bdbd8...5cd
  • Liker 1
Skrevet

"Hei, lyst til å bli med å ta en øl etter jobb?"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Hei! prate prate prate..bla bla.. oki... planer for helgen da? prate prate prate... ååå.. så du skal ikke noe spesielt nei.. har du lyst til å finne på noe? kanskje vi kan prøve den nye tapasrestauranten? har hørt de har driiitgod bacon dadler der" :P

Anonymous poster hash: c7983...6e0
AnonymBruker
Skrevet

Personlig syns jeg han bør gå rett på sak, spør om hun kunne tenke seg å bli med på DATE.
En man prater mye med kan også bare være en venn, og da blir "øl/tapas/finne på noe" også et vennlig spørsmål som hun kan si ja til uten å legge noe mere i det enn nettopp øl/tapas og du har dermed låst deg selv i friendzonen.

Anonymous poster hash: bdbd8...5cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...