Gå til innhold

Flau over utseende til en potensiell kjæreste!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet en mann for noen mnd siden som jeg var på to dater med før jeg fant ut at han ikke var min type. Det var egentlig mer utseende som holdt meg tilbake enn personligheten. Han er tynn i håret, nesten måne. I tillegg har han rødlig hår og helt lyse øyenvipper. Og så har han en nerdete fremtoning. Han er kort fortalt den rake motsetning av det jeg pleier å falle for. Uansett, vi har holdt kontakten siden de to datene og chattet hver eneste dag siden. Nå i det siste har vi møttes et par ganger, han er veldig interessert i meg og sier at han vil være kjæresten min. Jeg holder tilbake for jeg er veldig redd for hva andre vil tenke hvis de ser at han er kjæresten min. Jeg pleier å ha sjans på mange, men jeg føler at jeg virkelig tar den styggeste av de alle hvis jeg velger han. Det er skikkelig FÆLT av meg å tenke sånn, men det er altså sånn jeg tenker. Er det dumt å ikke gi det en sjans i frykt av hva andre tenker?

Anonymous poster hash: 96de5...beb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fortjener ikke ham slik du tenker.

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke interessert i han, dropp ham så han kan finne seg ei som ser hva han er :)

Anonymous poster hash: e2eda...069
  • Liker 12
Skrevet

Ja, det er dumt.

La han gå og gi han en sjanse til å få en dame som bryr seg om han, og ikke hva andre måtte mene.

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke du kan være veldig forelsket i han når du tenker slik. Hadde du vært det, hadde du ikke brydd deg om hva andre ville si. Tenker i hvertfall jeg.

• Liker 7
Gjest Mythic
Skrevet

Hva føler du for han, da? Du må ikke bli sammen med han bare fordi han vil bli kjæresten din. Det virker nesten som du tenker det, ut fra måten du skriver på. For øvrig er du nok ikke interessert nok, hvis du er mer opptatt av hva andre tenker om han enn du selv gjør.

Gjest Caress
Skrevet

Høres ikke ut som om du er spesielt fysisk tiltrukket av ham.

Jeg har egentlig ikke peiling på hvordan andre anser typen min i forhold til sånt, om han er noen kjekkas i andres øyne. Jeg bryr meg heller ikke, jeg synes han er sinnsykt digg og fantastisk nydelig og jeg blir klam i hakket bare jeg tenker på han.

Om du ikke synes han er fin i det hele tatt burde du droppe han. For hans skyld og din egen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder tilbake for jeg er veldig redd for hva andre vil tenke hvis de ser at han er kjæresten min.

De kommer til å tenke at han er jævlig god i senga. Og at du ikke er den overfladiske jentungen du fremstår som nå.

Anonymous poster hash: d622a...398

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Det som holder meg tilbake i å bli forelsket i han er egentlig utseendet. Vi kan snakkes i timesvis på telefon og samtalene går aldri i stå. Han får meg til å le og jeg trives godt sammen med han. Men jeg føler at vi er på forskjellige nivå i utseendeskalaen og det plager meg...

Gjest Mythic
Skrevet

TS her. Det som holder meg tilbake i å bli forelsket i han er egentlig utseendet. Vi kan snakkes i timesvis på telefon og samtalene går aldri i stå. Han får meg til å le og jeg trives godt sammen med han. Men jeg føler at vi er på forskjellige nivå i utseendeskalaen og det plager meg...

Da lar du han gå videre. Utseendeskalaen, faktisk. Du føler deg for god for han, og det kan aldri ende godt.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Kjære menneske, du finnes jo overhodet ikke ett gram forelsket i mannen.

Slipp mannen fri og la ham finne en kvinne som faller for ham, og som han faller for.

Ikke betrakt ham som en slags 'vare utgått på dato', noe du vurderer om du kanskje kan ta til takke med dersom du ikke 'får' noe annet eller inntil det dukker opp en du mener er på samme utseendemessige nivå som du selv.

Du vil jo egentlig bare ha ham som en venn.

• Liker 7
Gjest gjestvest
Skrevet

Her mangler det noe. Bl.a: Jeg elsker ham.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet en mann for noen mnd siden som jeg var på to dater med før jeg fant ut at han ikke var min type. Det var egentlig mer utseende som holdt meg tilbake enn personligheten. Han er tynn i håret, nesten måne. I tillegg har han rødlig hår og helt lyse øyenvipper. Og så har han en nerdete fremtoning. Han er kort fortalt den rake motsetning av det jeg pleier å falle for. Uansett, vi har holdt kontakten siden de to datene og chattet hver eneste dag siden. Nå i det siste har vi møttes et par ganger, han er veldig interessert i meg og sier at han vil være kjæresten min. Jeg holder tilbake for jeg er veldig redd for hva andre vil tenke hvis de ser at han er kjæresten min. Jeg pleier å ha sjans på mange, men jeg føler at jeg virkelig tar den styggeste av de alle hvis jeg velger han. Det er skikkelig FÆLT av meg å tenke sånn, men det er altså sånn jeg tenker. Er det dumt å ikke gi det en sjans i frykt av hva andre tenker?

De vil nok tenke at det er flott at du ikke er så overfladisk, men dette er jo feil...

Anonymous poster hash: ca154...188

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du skulle bli sammen med en du tydeligvis ikke har lyst på. Du beskriver det heller ikke som om han har den perfekte personligheten. Det virker også som han er litt rask til å erklære at han vil bli kjærester, så jeg tipper at han kanskje ikke akkurat er en storsjarmør på noen måte.

På den andre siden: Hvis han virkelig hadde vært perfekt på andre måter enn rent utseendemessig, hadde jeg nok forstått dilemmaet ditt litt bedre. Faktum er uansett at det må være en tiltrekning der, indre eller ytre, som du rett og slett mangler. Så ikke gå inn i noe du ikke ønsker.

Anonymous poster hash: 71dee...c45
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er dumt.

La han gå og gi han en sjanse til å få en dame som bryr seg om han, og ikke hva andre måtte mene.

Hahaha ...det er såååå lett å peke med den fingen og påstå man er så mye bedre selv er det vel ikke ? ...hvor mange poeng får du for den der ?

Anonymous poster hash: f26bf...ee0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når du sier han var den styggeste av alle burde du gjøre både deg og han en tjeneste, ved å avbryte dette mens leken enda er god.

Anonymous poster hash: d49e6...f95
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det dumt å ikke gi det en sjans i frykt av hva andre tenker?

Nei. Syns absolutt ikke du bør gi det en sjans. Finn på en god unnskyldning (eller bruk en av de klassiske), og avslutt det nå med det samme.

Anonymous poster hash: 5d549...a75

• Liker 1
Skrevet

Hahaha ...det er såååå lett å peke med den fingen og påstå man er så mye bedre selv er det vel ikke ? ...hvor mange poeng får du for den der ?

Anonymous poster hash: f26bf...ee0

Hva mener du? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Herlighet, hvorfor har du dratt det så langt hvis du ikke synes han er attraktiv?

Anonymous poster hash: 60d18...cfb

AnonymBruker
Skrevet

Dump ham øyeblikkelig!

Det er seigpining å la stygge mennesker leve i troen på at de kan oppleve ekte kjærlighet som på film.

Anonymous poster hash: 6279b...eca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...