AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Hei. Sitter for meg selv hjem og er kjempe lei meg. Sitter uten familie(har pappa og mamma) men tanke på familie hvor andre har kjæreste/samboer/gift at dem kan feire sammen 17 mai + med barn. Mens jeg ikke har noe av det og er ekstremt lei meg som forrige år. Er også her uten venner, og de bor ca + - 500 kilometer fra hvor jeg bor. Her hvor jeg bor så er jeg uten venner og det føles ekstremt tungt ut fordi at jeg ikke har noe med å feire. Husker veldig godt der jeg bodde før, hvor jeg hadde venner var det ekstremt koselig på 17 mai. Da for dere andre ha koselig 17 mai. Anonymous poster hash: 1c21c...8e1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #2 Skrevet 17. mai 2015 Hva er det med denne dagen egentlig? Oppskrytt og et kav uten like. Anonymous poster hash: 9d62f...18c 3
AmandaVI Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Heldigvis er det bare en dag, og klokka nærmer seg to allerede. Føler meg litt bånn selv i dag.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Hei. Sitter for meg selv hjem og er kjempe lei meg. Sitter uten familie(har pappa og mamma) men tanke på familie hvor andre har kjæreste/samboer/gift at dem kan feire sammen 17 mai + med barn. Mens jeg ikke har noe av det og er ekstremt lei meg som forrige år. Er også her uten venner, og de bor ca + - 500 kilometer fra hvor jeg bor. Her hvor jeg bor så er jeg uten venner og det føles ekstremt tungt ut fordi at jeg ikke har noe med å feire. Husker veldig godt der jeg bodde før, hvor jeg hadde venner var det ekstremt koselig på 17 mai. Da for dere andre ha koselig 17 mai. Anonymous poster hash: 1c21c...8e1 Hehehehe Anonymous poster hash: 52119...287
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Heldigvis er det bare en dag, og klokka nærmer seg to allerede. Føler meg litt bånn selv i dag. Vel.. Jul og nyttårsAnonymous poster hash: b5a3e...199
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #6 Skrevet 17. mai 2015 Hei. Sitter for meg selv hjem og er kjempe lei meg. Sitter uten familie(har pappa og mamma) men tanke på familie hvor andre har kjæreste/samboer/gift at dem kan feire sammen 17 mai + med barn. Mens jeg ikke har noe av det og er ekstremt lei meg som forrige år. Er også her uten venner, og de bor ca + - 500 kilometer fra hvor jeg bor. Her hvor jeg bor så er jeg uten venner og det føles ekstremt tungt ut fordi at jeg ikke har noe med å feire. Husker veldig godt der jeg bodde før, hvor jeg hadde venner var det ekstremt koselig på 17 mai. Da for dere andre ha koselig 17 mai.Anonymous poster hash: 1c21c...8e1 De du ser skriver garantert på kg snart om at mannen har vært utro og hvor fæl denne dagen blir.."første 17.mai uten han".. Anonymous poster hash: b5a3e...199
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #7 Skrevet 17. mai 2015 Hva er det med denne dagen egentlig? Oppskrytt og et kav uten like. Anonymous poster hash: 9d62f...18c For meg kanskje er det stort dag. Men for DEG er det ikke kanskje. Ønsker at flere gir til deg likes for kommentaren din. TS Anonymous poster hash: 1c21c...8e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå