Gå til innhold

17. mai - Hva gjør du i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør du i dag på Norges nasjonaldag? :flagg:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker kaffe og ser Harry Potter... Dro til sentrum for å se og spise is, men i og med at samboer hater sånt og jeg var alene så ble det fort trasig. Tok neste buss hjem ;) Kanskje like greit å se en film og bare slappe helt av hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

Har store barn og er ferdig med barnetog osv. Barna har egne opplegg idag, og samboer er ikke så glad i 17. mai, så da blir det deilig avslapping hjemme fram til jeg skal på jobb senere idag.

Anonymous poster hash: 3716d...526
AnonymBruker
Skrevet

Har sett ferdig barnetoget nå, hjem og slappe av litt nå før vi skal til svigers på smørbrød og kake klokken 3. Slapp leker på skolen for ungene går dit med faren og jeg har en ettåring som skal sove litt

Anonymous poster hash: 943ab...6e3

Skrevet

Leser eksamen :( Klør i fingrene etter å ta på bunaden min..

AnonymBruker
Skrevet

Sover lenge!

Anonymous poster hash: f41fb...94b
Skrevet

Hva gjør du i dag på Norges nasjonaldag? :flagg:

Barnetog, kjøpe kake, pølse og is fra skolens kiosk, så er det fest hjemme med familien. Samme opplegg hvert år.

Skrevet (endret)

Sitter på KG og drikker kaffi.

Sambuaren er sur og grinete. Monterte flaggstang og "heiste" flagget før i dag, men han kunne ikkje brydd seg mindre. Blei irritert for eg spikra inn tre (!) spiker.

Skal lage rømmegraut for første gong, men må visst ete åleine, for han likar ikkje rømmegraut. Så føler meg ganske einsam i dag eigentleg. Blæh.

Endret av Kjibba
  • Liker 2
Skrevet

Akkurat nå sitter jeg og ser på NRK med pcen i fanget.

Jeg skal i familiebesøk senere, og det er jo hyggelig nok det. Jeg må jo ærlig si at jeg heller skulle dratt inn til byen og kanskje møtt noen venner i champagnefrokost og tatt en utepils senere, dessverre har de fleste i vennegjengen min en tradisjon for å feste 16. mai og sover seg igjennom 17. mai- feiringen. Det er jo litt dumt, syns jeg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett barnetog med familien, drukket kaffe og kake ute. Nå er jeg hjemme, og skal snart på job som sykepleier, og holde hjulene igang, så andre kan kose seg. Resten av familien drar til tante for grilling. Kort fortalt plan for idag :)

Skrevet

Sitter på KG og drikker kaffi.

Sambuaren er sur og grinete. Monterte flaggstang og "heiste" flagget før i dag, men han kunne ikkje brydd seg mindre. Blei irritert for eg spikra inn tre (!) spiker.

Skal lage rømmegraut for første gong, men må visst ete åleine, for han likar ikkje rømmegraut. Så føler meg ganske einsam i dag eigentleg. Blæh.

Ah, føler med deg. Føler meg litt ensom i dag jeg og. Samboer er ikke glad i 17. mai (eller, han bryr seg ikke; som han sier selv) og er nå dratt på jobb. Ser at mange koser seg ute i sola med familie og venner, men jeg får vel bare kose meg hjemme i stedet. Finner vel på noe å gjøre ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er syk, så jeg er hjemme med katten mens resten av huset er i lunsjselskap hos noen i slekta. Syntes det ble så stusselig her, så jeg ordna meg litt og tusla nedpå skolen og kjøpe meg kake, is og brus! Er hjemme igjen nå, og skal bare kose meg her resten av dagen :)

Endret av boblesaft
Skrevet

Siden jeg er syk, så er jeg hjemme alene og hører på musikk

Skrevet

Slapper av på sofaen . Kanskje jeg går ut ettrpå og tar en sider .

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for identifisering av privatperson.

Daenerys, mod.

Skrevet

er syk, dritkjipt, dagen ble ikke som planlagt, men takk Gud for KG da :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Spiller Battlefield på datamaskinen, og oppretter ett par nye artikler på Wikipedia.

Anonymous poster hash: 106f3...e03
Skrevet

Sovna kl 21 pga jevnlig alkoholinntak hele dagen,våkna nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...