Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

slettet

Endret av Avi
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Nei takk".

Anonymous poster hash: 2fc3a...12c
Gjest Saxofon
Skrevet

"Nei takk"

Eventuelt bare blokker. Er det en person som maser og du ikke kjenner han trenger du ikke å ha han på facebook

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

En mann jeg og venninna mi møtte på byen har lagt til oss begge på face. Han har begynt å skrive til meg hver dag, men jeg er ikke interessert. Hvertfall ikke etter at jeg fikk vite av venninna mi at han spurte ut henne på date først men fikk avslag.

Nå har han spurt meg om jeg vil finne på noe til uka, hvordan kan jeg avvise pent? Er så dårlig på sånt, særlig når jeg har jatta med i noen dager, men bare i vanlig, høflig tone.

Du sier "Takk, men nei takk".

Veldig enkelt.

Ikke dill med en haug ord som gjør at budskapet forsvinner.

AnonymBruker
Skrevet

En mann jeg og venninna mi møtte på byen har lagt til oss begge på face. Han har begynt å skrive til meg hver dag, men jeg er ikke interessert. Hvertfall ikke etter at jeg fikk vite av venninna mi at han spurte ut henne på date først men fikk avslag.

Nå har han spurt meg om jeg vil finne på noe til uka, hvordan kan jeg avvise pent? Er så dårlig på sånt, særlig når jeg har jatta med i noen dager, men bare i vanlig, høflig tone.

Sur fordi du er andre valget?

Anonymous poster hash: 0d1b9...8f4

AnonymBruker
Skrevet

Jg er ikke TS, men hun er nok heller uinteressert i en mann som er så desperat at han går på begge vennindene.
Sur fordi du aldri blir spurt på date selv, eller? ^

Anonymous poster hash: f871a...314
  • Liker 1
Skrevet

Sur fordi du er andre valget?

Anonymous poster hash: 0d1b9...8f4

Ikke sur, var aldri interessert i utgangspunktet :)

• Liker 1
Gjest Rocka69
Skrevet

Blokkèr enkelt og greit, da burde du bli kvitt han.

Skrevet

Alternativ

1) Si det til han på en høflig måte enten på facebook/mail/sms, eller personlig

2) Blokker han fullt og helt fra Facebook, og prøv evt å unngå han ellers, hvis det er det du ønsker

3) Blokker han bare fra chatten, og fra muligheten til å kommentere og like innlegg, eller i det hele tatt blokkere fra å se tidslinja di

Skrevet

Er vel bare å si noe som at "Det er veldig hyggelig at du spør, men jeg tror jeg må si nei takk", eller noe.

Greit å starte med et høflig svar som dette og om han ikke tar hintet eller begynne å mase kan du gi litt klarere beskjed, evnt. slette/blokkere.

• Liker 1
Skrevet

Si du har type
Skrevet

Det har løst seg dere :) jeg sa at jeg ikke var interessert på en høflig måte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bra du fikk sagt fra. Du må ikke være redd for å si fra til idioter (idiot fordi han spurte deg etter å ha spurt venninna di). Jeg mister litt respekt for sånne, og da er jeg i hvert fall ikke redd for å avvise.

Anonymous poster hash: ac82a...d4e
Skrevet

Si du har type

Hvorfor lyve?

Det har løst seg dere :) jeg sa at jeg ikke var interessert på en høflig måte.

Rette måten å gjøre det på. Høflig, men bestemt.

Skrevet

Hvorfor ikk lyve til en totalt random.

Skrevet

Hvorfor ikk lyve til en totalt random.

Nå oppnådde TS akkurat det hun ville, på en ordentlig måte, UTEN å måtte lyve.

• Liker 2
Skrevet

Nå oppnådde TS akkurat det hun ville, på en ordentlig måte, UTEN å måtte lyve.

Jojo. Men er lurt å ha en backup løgn itilfelle han ikke godtok en vanlig avvisning.. men heldigvis gjorde han det

Skrevet

Jojo. Men er lurt å ha en backup løgn itilfelle han ikke godtok en vanlig avvisning.. men heldigvis gjorde han det

Da kan man blokkere. Det er mye mindre slitsomt enn å måtte finne på nødløgner hele tiden.

Skrevet

Da kan man blokkere. Det er mye mindre slitsomt enn å måtte finne på nødløgner hele tiden.

Joda

Skrevet

Bare si at du ikke er interessert i å treffe han. Hvis han ikke slutter å mase, så bare blokker han. Noen gutter (og sikkert jenter) tar bare ikke et nei for et nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...