AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Hei! Jeg kunne tenke meg å kjøpe litt ekstra hår. Men er helt fersk på dette. Hva er best? Clip-on? Hvor kjøper jeg det? Vil helst i en butikk (ikke nettbutikk;))- da jeg ikke aner hva slags farge som passer best til meg. Jeg har veldig ettervekst - vil ikke det synes veldig og bli veldig stor forskjell på det nye håret? Har en stygg uvane med å rive av meg hår bakerst, så bak hvert øret er håret mye kortere enn det andre - vil det kamfufleres med extensions? Takk for svar! Anonymous poster hash: ddaf8...3f4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Ikke en eneste sjel som vet noe om dette? Anonymous poster hash: ddaf8...3f4
rennaa Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Hei! Jeg har hatt det meste av forskjellige typer og merker extensions, og Californiahair clip-on er det aller beste syntes jeg. Det er nettbutikk, men om du sender dem Mail med bilde av deg selv/hårfargen din, hjelper de deg gjerne og finne riktig farge! Jeg har også veldig kort hår bak ørene, da jeg mistet mye hår ved sykdom, men dette syntes ikke dersom jeg har i extensionsene. Håper det hjalp noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå