AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Nå har jeg pratet med alle i familien. Vi har ikke tatt skifte på eiendommen og huset etter bestefar trenger hardt til vedlikehold, det er fukt og taket og pipa er første prioritet. Alt må gjøres, det elektriske anlegget, drenering, ny utvendig maling og likevel gjenstår mye. Vi er fire eiere. Boligen ligger rett ved en lakse-elv. Jeg og en venninne har tenkt å kjøpe campingvogn og spikertelt og leie ut til fiskere. Alle synes ideen er god, og det er bare min tante og mannen som bruker bo der tre uker på sommeren. De mener at vi ikke bør sette vogna på tunet. Jeg forstår deres syn, men da må vi lage vei, lage toalett, tilgang til fryseboks (den er min) dusj og det er for mye å investere. Det føles ikke riktig å gå mot deres ønsker, men samtidig gjør vi dette for å få rehabilitert huset. En kusine vil også gå inn for det samme, all inntekt av utleie skal gå til oppussing. Jeg har ikke penger til å kjøpe ut de andre, og hvis det er uenighet vil heller ikke min venninne investere. All utleie vil gå gjennom en som driver med turisme, og ikke overlatt til tilfeldighetene. Det min tante frykter er at leietakerene ikke faller i smak. Skal jeg bare skrinlegge dette? Anonymous poster hash: 84fd8...ccf
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #2 Skrevet 17. mai 2015 Det ble litt rotete, har migrene. Jeg skal selvfølgelig prate med tante, for bare å bygge en vei koster mye selv om det er femti meter. Samtidig skjønner jeg dem, men de tre ukene de er der må vi ikke leie ut. Jeg kan tenke meg å bo der en uke eller to. Ts Anonymous poster hash: 84fd8...ccf
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Og du har søkt og fått alle nødvendige tillatelser fra kommunen til ådrive campingplass og utleie? Anonymous poster hash: 6bfe7...6c7
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Og du har søkt og fått alle nødvendige tillatelser fra kommunen til ådrive campingplass og utleie?Anonymous poster hash: 6bfe7...6c7 Jeg tror ikke man må søke når man eier en campingvogn? Har du en link? Ts Anonymous poster hash: 84fd8...ccf
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Link gidder jeg ikke finne, det får du gjøre selv. Du må søke om bruksendring og om utleie, ha de sanitære forhold i orden osv. Du virker ganske så naiv og uvitende. Du kan ikke bare starte utleie i Norge og tro du kan gjøre som du selv vil!Anonymous poster hash: 6bfe7...6c7
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #6 Skrevet 17. mai 2015 Og du har søkt og fått alle nødvendige tillatelser fra kommunen til ådrive campingplass og utleie?Anonymous poster hash: 6bfe7...6c7 Dette Dette skal ikke bli en campingplass. Jeg synes du er frekk, formålet er å få huset beboelig, ulempen er at tante som har kapital kan kjøpe alle oss andre ut. Tx Anonymous poster hash: 84fd8...ccf
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #7 Skrevet 17. mai 2015 Link gidder jeg ikke finne, det får du gjøre selv. Du må søke om bruksendring og om utleie, ha de sanitære forhold i orden osv. Du virker ganske så naiv og uvitende. Du kan ikke bare starte utleie i Norge og tro du kan gjøre som du selv vil!Anonymous poster hash: 6bfe7...6c7 Jeg gjør vel hva jeg vil på min egen eiendom, hvis alle kommer til enighet. Hva mener du hvis jeg vil leie ut en båt? Anonymous poster hash: 84fd8...ccf
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #8 Skrevet 17. mai 2015 Og du har søkt og fått alle nødvendige tillatelser fra kommunen til ådrive campingplass og utleie?Anonymous poster hash: 6bfe7...6c7 Må man søke om løyve? Den får vi. Det jeg ikke forstår er at du slenger dritt og ikke legger ved link. Anonymous poster hash: 84fd8...ccf
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #9 Skrevet 17. mai 2015 Link gidder jeg ikke finne, det får du gjøre selv. Du må søke om bruksendring og om utleie, ha de sanitære forhold i orden osv. Du virker ganske så naiv og uvitende. Du kan ikke bare starte utleie i Norge og tro du kan gjøre som du selv vil!Anonymous poster hash: 6bfe7...6c7 De santiære forholdene er i orden og det skal ikke legges skjul på at det er utedass. Hvorfor er du så frekk? Det vil ikke være bruksendring av huset, dette gjelder en campingvogn. Anonymous poster hash: 84fd8...ccf
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #10 Skrevet 17. mai 2015 Er det gjest? Anonymous poster hash: 84fd8...ccf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå