Lady Lovelylocks Skrevet 28. august 2004 #1 Skrevet 28. august 2004 Husker en bok jeg leste for mange år siden. Pleide å lese den mens jeg var på SFO. Husker ikke så mye om den, men vet at det var noe med en hytte (på en øy?) og noen grønne steiner. Tror hovedpersonene var en gutt og en jente. Det var masse bilder i boken. Sånne typiske tegne-bilder, og i sort/hvitt. Vet dere hvilken bok dette er?
Gjest AnnKristin Skrevet 30. august 2004 #2 Skrevet 30. august 2004 Kan det være "Sommeren på Mirabelløya" du mener? Det handler ihvertfall om en jente og en gutt som finner to grønne steiner i en skuff i en gammel låve. Den gikk som barne-tv serie en gang på 80 tallet også så vidt jeg husker. AnnKristn
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2004 #3 Skrevet 30. august 2004 Åh... sommeren på Mirabelløya... Husker ikke helt hva den handlet om, men husker boka ga masse ideer til egne leker det året...
Lady Lovelylocks Skrevet 30. august 2004 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2004 Hei AnnKristin. Det høres jo ut som det er den boken, men kan ikke si at jeg kjenner igjen navnet da. Skal sjekke den ut. Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå