AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Ja, du gjettet riktig, 17mai !! Tror det er siste 17mai kjole spørsmål som kommer nu.. men jeg har vanskelig å velge mellom de få kjolene jeg har. Jeg liker veldig godt en gul kjole med jersey overdel en skulder, mens skjørt delen er chiffon, knelengde. Foruten fargen, så synes det godt at det er kun en-skuldret selv om jeg har blazer utpå.for man ser i brystområdet at det er gult stoff på den ene siden.. Den er kjempefin, men lurer på om det passet med gult på 17mai? Aldri sett det tror jeg.. OM det paser, tenker jeg å ha en sort bøazer utpå, siden det er bare en skulder, og det blir kaldt. Nude tynne strømper, og pga ødelagt hæl i ulykke, må jeg ha flate sko, en blå stoff lav nseakers. Her er en liknende kjole i fasong og lengde: http://wheretoget.it/link/608473 Bare at overdelen er jersey stoff, og ingen belte i livet som deler dkjolen...Anonymous poster hash: b488a...4c4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Kjempefint , pyntet og vårlig synes jeg! Anonymous poster hash: 83a9b...5c4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Jeg skrev chiffon skjørt delen, men mente egentlig tyll.så den poffer liksom litt ut.. Ja den er kjempefin, det ser frisk og vårlog ut, men anledningen er jo 17mai. Man skal da være seriøst og...ja...Anonymous poster hash: b488a...4c4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Andre meninger rundt dette...??Anonymous poster hash: b488a...4c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå