Gå til innhold

Hvilke bleier foretrekker du til ditt barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke Bleier foretrekker du til ditt barn?

Jeg har prøvd ut både Pampers og Libero til min datter,men kom frem til at Libero var best til mitt barn.

Med pampersbleiene var hun bestandig våt i siden og jeg synes de virker store i forhold til Libero.

Etter en annen tråd her om Mummie-bleier på EUROPRIS så tenkte jeg og prøve de ut.

koldbruna

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du brukt rett størrelse? Det finnes jo en del størrelser å velge mellom.

Jeg har alltid brukt pampers til mine barn. Brukte Libero litt på førstemann - men da ble han så sår..

Men dette er nok noe som varierer fra barn til barn - noen passer best til Libero og andre til Pampers. Bra vi har to gode merker å velge mellom i alle fall :)

Ellers har jeg forresten brukt en del av Rimi sine Hakon bleier - de var faktisk veldig gode, men er usikker på om de selger dem lenger. De var også veldig billige.

God helg videre :)

Skrevet

Da det var aktuelt hos oss brukte vi Libero. Venninnen min sverget til Pampers...

Skrevet

Jeg bruker Libero nå som sist, rett og slett fordi jeg synes at de virker langt mykere og mer behagelig på barnets hud.

Skrevet

Brukte Libero til eldstemann fordi han ble så sår av Pampers, så vi har fortsatt med det.

Skrevet

Vi har brukt Coop til nå, men skal vi gå over til Mummi bleier.

Gjest lilletroll
Skrevet

Libero bleier passer gullungen vår best, Mummi bleien har jeg ikke visst om, men siden hun elsker mummi, må jeg nok prøve dem en runde også :)

Skrevet

Vi har prövat både Libero, Pampers, Coop och nåt annat okänt märke jag inte minns namnet på.

Hur väl de passar beror mycket på storleken på barnet och blöjan. En blöja som sitter jättebra blir en dag för liten och en annan som är lite för stor när du börjar med den storleken sitter bättre någon vecka senare.

Pampers tycker jag sitter något sämre än både Libero och Coop. Hudmässigt har jag inte märkt någon större skillnad

Jag/vi försöker välja alternativ till Pampers och Libero som har så stor marknadsandel. Jag vill ha varierat utbud - och vill inte betala allt för mycket för blöjorna. Jag är lite emot dessa klubbar som både pampers och Libero har; i syfte att binda upp dig som konsument.

Skrevet

Jeg begyndte med Libero- men han ble bare våt på siden- så de passet IKKE! Dessuten syns jeg de var så tykke- og så lite stretch i på en måte.

Nå bruker han Pampers Activ Fit- og jeg er knallfornøyd!

Den sitter kjempegodt og har ennå ikke opplevd at han har blitt våt på ryggen eller sår.

Skrevet

Pampers :-)

Easy up og active fit. Kjempegode og myke begge to!

Har to barn og begge har prøvd Libero; resultatet ble såre rumper og røde kanter etter strikken rundt lårene :cry:

Skrevet

Pampers-helt klart. Libero var et dårlig alternativ her i gården...

Skrevet

Libero bruker vi her i huset, rett og slett fordi det er mer bleie enn Pampers (den er jo så tynn at man kan se igjennom den), og ungene får en herlig rund bleierumpe som er støtdempende :wink:

• Liker 1
Gjest Anonymous
Skrevet

Libero Up&Go hjemme. Til barnehagebruk kjøper vi Libero Discovery. (Enklere for de ansatte der å ta på, slipper å ta av alt av strømpebukser og bukser på guttungen)

Skrevet

Bruker Libero, brukte det også til førstemann. Har prøvd pampers på de begge, men den synes jeg ikke har passet så godt til dem.

Bruker også Huggies, noen jeg også er veldig fornøyd med.

Jeg kjøper stort sett den som er på tilbud her i danmark, av Huggies og Libero.

Gjest Renate 2
Skrevet
Bruker også Huggies, noen jeg også er veldig fornøyd med.  

Jeg kjøper stort sett den som er på tilbud her i danmark, av Huggies og Libero.

Huggies? Har vi det her i norge? Hvordan er den bleien da?

• 7 år senere...
Skrevet

De sier at Huggies skal være miljø og helse vennlig. Synes å ha sett noe på europris faktisk. Libero og Pampers er et dårlig valg hvis man skal tenke miljø og helse.

Gjest pysepusen
Skrevet

Bruker Libero, har alltid vært fornøyd med dem :)

Skrevet

Brukt Libero hovedsakelig, men etter mye lekkasje og bytting av størrelse prøvde vi noe annet. Pampers fungerte enda mindre, men de billige på Rema1000 der du får 50 bleier for 14 kroner funker kjempebra! :-) Ikke en eneste lekkasje og vi føler at vi aldri må kjøpe bleier lenger...

... Men jeg vet at dette er veldig veldig individuelt :-)

Skrevet

Her er hjemmesiden til huggies

Jeg vet ikke om de kan fåes i Norge.

Jeg kjøper Huggies våtservietter i Svinesund, har også sett de på Europris. Er så superfornøyd med de, passe tykke og passe våte :)

Ang bleier brukte vi alltid Pampers siste året før bleieslutt, brukte vi Libero, Libero har jo blitt mye tynnere, så mye mer fornøyd med de nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...