Toxicwonderland Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Jeg har en litt sær greie når det gjelds god grammatikk hos gutter. Synes det er veldig turn on jo bedre gutten skriver, men masse skrivefeil og dårlig formulering gjør at jeg blir uinteressert. Flere som har litt "sære" turn ons når det gjelder det motsatte kjønn? Litt morsomt å lese 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Hadde ONS med en turn jente en gang. Gikk heftig for seg i senga kan du si Anonymous poster hash: 469de...5f6 10
Toxicwonderland Skrevet 16. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2015 Hadde ONS med en turn jente en gang. Gikk heftig for seg i senga kan du si Anonymous poster hash: 469de...5f6 Hehe, humor på sitt beste.
Okapi Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Det med grammatikk er vel mer enn turn off enn turn on? Jeg blir ikke spesielt tent av at noen skriver korrekt, men kan bli smått avtent av å snakke med en som ikke kan skrive. Merker "turn jente" var litt vond. 4
Toxicwonderland Skrevet 16. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2015 Det med grammatikk er vel mer enn turn off enn turn on? Jeg blir ikke spesielt tent av at noen skriver korrekt, men kan bli smått avtent av å snakke med en som ikke kan skrive. Merker "turn jente" var litt vond. Jeg blir faktisk desto mer tiltrukket av en gutt som har et bredt vokabular og skriver generelt bra... Litt merkelig. 3
Nemigirl Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Jeg blir faktisk desto mer tiltrukket av en gutt som har et bredt vokabular og skriver generelt bra... Litt merkelig. Synes ikke dette er merkelig i det hele tatt... 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #7 Skrevet 17. mai 2015 Hadde ONS med en turn jente en gang. Gikk heftig for seg i senga kan du si Anonymous poster hash: 469de...5f6 Hvordan da? Hvilke stillinger osv? Jeg er veldig myk og har lyst til å få utløp for dette i senga, men er redd det er sjokkerende for mannen om jeg plutselig ber han knulle meg mens jeg står på hodet osv xD Anonymous poster hash: a6b16...21e 1
studerende Skrevet 17. mai 2015 #8 Skrevet 17. mai 2015 Jeg blir faktisk desto mer tiltrukket av en gutt som har et bredt vokabular og skriver generelt bra... Litt merkelig. Skjønner deg godt. Selv har jeg en ting for Stephen Fry nettopp pga. dette. (No homo)
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #9 Skrevet 17. mai 2015 Hvordan da? Hvilke stillinger osv? Jeg er veldig myk og har lyst til å få utløp for dette i senga, men er redd det er sjokkerende for mannen om jeg plutselig ber han knulle meg mens jeg står på hodet osv xD Anonymous poster hash: a6b16...21e Turn. Turn on. Got it...? Anonymous poster hash: afe88...3f9
Okapi Skrevet 17. mai 2015 #10 Skrevet 17. mai 2015 Jeg blir faktisk desto mer tiltrukket av en gutt som har et bredt vokabular og skriver generelt bra... Litt merkelig. Det synes jeg også er tiltrekkende. Var mest grammatikk jeg tenkte på, og det er mer essensielt enn direkte hett. Blir litt som med deodorant, kanskje. Kan vel ikke akkurat si jeg tenner på det, men det må liksom til. 1
Noope Skrevet 17. mai 2015 #11 Skrevet 17. mai 2015 Det er jo ikke sært, vi alle er tiltrukket av menn med godt vokabular, still deg i køen. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #12 Skrevet 17. mai 2015 Jeg synes ikke det er sært å være opptatt av skriveferdigheter hos det motsatte kjønn. For meg er det helt essensielt at han er flink til å ordlegge seg. Anonymous poster hash: 00ff3...de2 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #13 Skrevet 18. mai 2015 Hvordan da? Hvilke stillinger osv? Jeg er veldig myk og har lyst til å få utløp for dette i senga, men er redd det er sjokkerende for mannen om jeg plutselig ber han knulle meg mens jeg står på hodet osv xD Anonymous poster hash: a6b16...21e Sånne ting, ja! :D Anonymous poster hash: 469de...5f6
Gjest Fotballen Skrevet 18. mai 2015 #14 Skrevet 18. mai 2015 Jeg gir faen i skrivefeil og måten de skriver på. Er ikke det jeg ser etter Ikke det som gjør henne deilig.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #15 Skrevet 18. mai 2015 Rumper og lår som er litt slappe, og har cellulitter. Samme med mage. Jeg liker kvinnekropper som er slanke/normalvektige, men samtidig utrente. Tenner meg noe grådig. Anonymous poster hash: 845f2...9bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå