Gå til innhold

Vekke ONS-partneren før man drar?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man har blitt med noen hjem på en ONS og våkner før mannen dagen etter, bør man vekke partneren før man stikker?

Anonymous poster hash: 0a7cb...d00
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å bare snike meg ut, med mindre jeg kjenner personen sånn noelunde. Hvis jeg vet at vi ikke vil treffes mer, så prøver jeg å dra uten at han merker det. Har aldri hatt med ons hjemme hos meg, men tror også jeg ville ha ønsket at han eventuelt bare dro med en gang han våknet da :ler: Liker ikke kleine frokoster dagen derpå..

Anonymous poster hash: a32f9...37d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri gjort det.. men jeg tror jeg ville sagt ifra at jeg dro, og sagt hade.. er ikke det normal høflighet?:P

Anonymous poster hash: 3aff1...c3d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, lister meg ut og tenker *ikke våkne nå ikke våkne nå* både på ONS og FFs. Våkner han før meg eller vi våkner samtidig sier jeg såklart "Jeg går nå, hadet bra"
Ville ønsket det samme selv, hater å bli vekket når jeg sover!

Anonymous poster hash: 6214f...560
Skrevet

Opplevd noe sånt? :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å bare snike meg ut, med mindre jeg kjenner personen sånn noelunde. Hvis jeg vet at vi ikke vil treffes mer, så prøver jeg å dra uten at han merker det. Har aldri hatt med ons hjemme hos meg, men tror også jeg ville ha ønsket at han eventuelt bare dro med en gang han våknet da :ler: Liker ikke kleine frokoster dagen derpå..

Anonymous poster hash: a32f9...37d

Norsk tøs på sitt beste.

Anonymous poster hash: ea65b...0d8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Norsk tøs på sitt beste.

Trangsynt sexist på sitt værste.

• Liker 10
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Norsk tøs på sitt beste.

Så hvis en jente gjør det er hun tøs, men hva hvis en mann gjør det da? Hva er han da?

AnonymBruker
Skrevet

Så hvis en jente gjør det er hun tøs, men hva hvis en mann gjør det da? Hva er han da?

Horebukk

Anonymous poster hash: 14840...107

• Liker 1
Skrevet

Hallooooo?

"ONS" som dere kaller det one night greiene gjorde jeg noen ganger, og jeg slutta med det i tidelig alder da jeg forsto det var bortkasta energi da jeg, som Alfa, med mitt redskap, skapt for jobben, rent slavisk utnyttet av gossip fra damers sladder, og systematisk utnyttet for mine skills.

Vi gutta boys må begynne å sette litt krav til damene, eller så tror dem det skal være sånn.

Not for sale! Not for rent! Press "Contact" for everything else!

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Har alltid hatt frokost med ONSene mine, deretter evt litt mer kos før vi skiller lag. Synes det er rart å snike seg ut, men kanskje jeg begynner å bli gammel..

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid hatt frokost med ONSene mine, deretter evt litt mer kos før vi skiller lag. Synes det er rart å snike seg ut, men kanskje jeg begynner å bli gammel..

Syntes det er en bra ting. Om man har ons med folk man helst ikke engang ønsker å vekke før man drar så bør man kanskje revurdere hvem man har ons med eller droppe det.

Men det er vel slik det har blitt i Norge i dag, mange har ikke lenger verken anstendighet eller klasse.

Anonymous poster hash: 24683...c71

• Liker 1
Skrevet

Jeg sier i fra, og vil gjerne at de jeg tar med sier fra (det har de alltid gjort) for jeg vil helst kunne låse døra etter at de går :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Så bra du ikke bruker "bruk og kast" metoden :) :)

Etter en fest er man jo mer kåt også.....for mange av oss i allefall :)

AnonymBruker
Skrevet

Hallooooo?

"ONS" som dere kaller det one night greiene gjorde jeg noen ganger, og jeg slutta med det i tidelig alder da jeg forsto det var bortkasta energi da jeg, som Alfa, med mitt redskap, skapt for jobben, rent slavisk utnyttet av gossip fra damers sladder, og systematisk utnyttet for mine skills.

Vi gutta boys må begynne å sette litt krav til damene, eller så tror dem det skal være sånn.

Not for sale! Not for rent! Press "Contact" for everything else!

Morsomt med denne tendensen menn har til å kamuflere lite oppmerksomhet fra jenter med at man selv har høye krav. Det blir for dumt. Dersom du var en oppegående mann som fikk en god del oppmerksomhet fra kvinner ville du aldri ha skrevet dette innlegget. Da hadde du heller ikke trengt til å poengtere krav. Hvorfor ellers skulle du gjøre det dersom jentene som var interessert i deg faktisk var flotte jenter? Nei, dette viser bare at du kun får napp med jenter på lavere del av rangstigen.

Anonymous poster hash: d9cab...cc5

AnonymBruker
Skrevet

Men hva snakker dere med en ONS om da, dere som blir igjen til etter frokost?!

"Takk, det var skikkelig digg med den avsugingen din i går!"
"Jo, bare hyggelig, det var så deilig å høre deg stønne og se pikken din pulsere i det du kom"

:eeeh:

Anonymous poster hash: 938bb...3d2
  • Liker 2
Gjest UngMann1986
Skrevet

Trenger ikke prate så mye! Bare en runde med hang-over morgensex når man våkner, og så rusle hjem og spise frokost der :-) Herlig med sex dagen derpå :-)

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Men hva snakker dere med en ONS om da, dere som blir igjen til etter frokost?!

"Takk, det var skikkelig digg med den avsugingen din i går!"

"Jo, bare hyggelig, det var så deilig å høre deg stønne og se pikken din pulsere i det du kom"

:eeeh:

Anonymous poster hash: 938bb...3d2

Man kan da ha en normal samtale som med andre mennesker..
AnonymBruker
Skrevet

Har virkelig ingen interesse av livshistorien til en person jeg aldri skal se igjen :P

AnonymBruker
Skrevet

Har virkelig ingen interesse av livshistorien til en person jeg aldri skal se igjen :P

Ditto. Utrolig kleint hele greia. Best å gå før den andre våkner. ONS er for sex, ikke for samtaler.

Anonymous poster hash: 0a7cb...d00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...