Caye Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Jeg ELSKER pizza, all slags pizza, men jeg er ikke så flink til å lage pizza. Det tenkte jeg og gjøre noe med, trenger derfor din pizzaoppskrift:) På forhånd takk, gleder meg til å prøve!
Gjest Ennasus Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Tenker du på selve bunnen eller toppingen? :-) Bunnen lager vi på slant, og fyllet varierer alt ettersom hva vi har i kjøleskapet. Går mye i hamburgerrygg, spekeskinke, biff, salami, pepperoni, vårløk, sort oliven, jalapenos, rødløk, paprika, parmesan, tomat, mozarella. Jeg derimot er den sære i familien som er veldig kresen, og min favorittpizza har denne toppingen: (Passer til en porsjonspizza) Saus: finhakk en halv rødløk, paprika, vårløk og fres i olje/kok i litt buljong. Tilsett en skje med tomatpuré og bland godt. Er den litt tykk så tilsett hakka tomater som du kjører i en mikser til en glatt masse. Fyll: Raspet reddik og squasj (evt. sopp) som "osteerstatter" (Liker ikke ost så det dropper jeg, men du kan fint ha på det og), hamburgerygg, vårløk, rødløk i tyyyynne skiver, FERSK sjampinjong i skiver, cherrytomat i skiver!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå