Gå til innhold

Mr bean

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er mr bean tilbakestående?

Anonymous poster hash: 22ffe...a71

AnonymBruker
Skrevet

Haha ja det er vel opplagt, sett det dumme breiflabb trynet?

Anonymous poster hash: 6e9a8...2d3

AnonymBruker
Skrevet

Haha ja det er vel opplagt, sett det dumme breiflabb trynet?

Ansiktet hans tilhører noen som ikke er tilbakestående... tror jeg. Er ansiktet et kostyme!?! Flott laga. Creds

Anonymous poster hash: 0ab89...b21

AnonymBruker
Skrevet

Ansiktet hans tilhører noen som ikke er tilbakestående... tror jeg. Er ansiktet et kostyme!?! Flott laga. Creds

Anonymous poster hash: 0ab89...b21

Hahaha :skratte: mente minikken.

Skrevet

Vil vel ikke gå så langt som å kalle ham tilbakestående, men en trassig unge i en voksen manns kropp, som er totalt blottet for sosiale antenner. :P

Skrevet

Haha, favoritten min <3 Han er ikke tilbakestående, nei. Han er ganske kreativ og oppfinnsom, har et godt hjerte og er snill, dog mangler en del sosiale antenner som allerede nevnt :)

Gjest Jean Valjean
Skrevet

Personlig har jeg aldri likt Mr Bean.

Skrevet

Han er i hvert fall utrolig irriterende! Mangler sosiale antenner og gjør mye dumt.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Aldri likt mr Bean jeg heller. Syns det bare er krampaktig og dumt og ikke morsomt i det hele tatt.

Skrevet

Aldri likt mr Bean jeg heller. Syns det bare er krampaktig og dumt og ikke morsomt i det hele tatt.

Det er nok en enten/eller greie, ja. Selv synes jeg han er artig i små porsjoner, og så sant det ikke er sketsjer jeg har sett 100 ganger før, men jeg hadde nok ikke orket å se gjennom en hel DVD. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Smak og behag. Noen elsker Chaplin og synes han er morsom, men jeg synes ikke han er morsom i det hele tatt. Mr Bean derimot er veldig morsom i mine øyne.

Anonymous poster hash: 51fb4...991
  • Liker 2
Skrevet

Jeg og ungene mine digger Mr.Bean:) Ungene ler seg skakk :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...