AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Jeg har blitt dumpa på en stygg måte. Jeg vet vi ikke passet perfekt sammen. Likevel føler jeg meg på bunn, for første gang gruer jeg meg til nasjonaldagen og vil bare ligge hjemme og gråte. Jeg er sjalu, har fysisk vondt i brystet, er kvalm, lei meg og føler alt er håpløst nå. Jeg vil rett og slett bare dø. Anonymous poster hash: a540b...b33 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Ingen god følelse. Hva skjedde? Anonymous poster hash: 0e5be...81d
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Ingen god følelse. Hva skjedde?Anonymous poster hash: 0e5be...81d Jeg vet egentlig ikke selv. Alt gikk bedre enn på lenge (synes jeg), plutselig ville han være singel. Han roter med en jente nå.. Anonymous poster hash: a540b...b33
Gjest minge Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Jeg har blitt dumpa på en stygg måte. Jeg vet vi ikke passet perfekt sammen. Likevel føler jeg meg på bunn, for første gang gruer jeg meg til nasjonaldagen og vil bare ligge hjemme og gråte. Jeg er sjalu, har fysisk vondt i brystet, er kvalm, lei meg og føler alt er håpløst nå. Jeg vil rett og slett bare dø. Anonymous poster hash: a540b...b33 Vond følelse , sender deg en 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Vond følelse , sender deg en Tusen takk Anonymous poster hash: a540b...b33 1
pompdelux Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Du har min fulle sympati... Jeg gikk og fra komplett lykke til bunnløs hjertesorg denne uken, og føler akkurat det samme som deg.. I motsetning til foregående hjertesorg så har jeg denne gangen laget meg en strategi; jeg skal IKKE ligge hjemme å gråte, men ut! Ut med venner, trene, prøve alt jeg kan for å ikke ligge hjemme å kjenne på denne ensomme følelsen. Livet er for kort! Le masse, tilgi fort, kyss sakte og elsk intenst. Det som ikke går bra, går over ❤️ Stor klem din veg 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #7 Skrevet 16. mai 2015 Heldigvis kan hjertes leges med tiden. Bra du ikke havnet i rullestol for resten av livet. Anonymous poster hash: bb55c...8fb
Fireflies Skrevet 16. mai 2015 #8 Skrevet 16. mai 2015 Kjedelig når det skjer. Du må bare gi deg tid, og ikke stenge deg selv inne.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #9 Skrevet 17. mai 2015 Jeg vet egentlig ikke selv. Alt gikk bedre enn på lenge (synes jeg), plutselig ville han være singel. Han roter med en jente nå.. Anonymous poster hash: a540b...b33 Hvordan gikk det bedre? Anonymous poster hash: 0e5be...81d
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #10 Skrevet 17. mai 2015 Hvordan gikk det bedre?Anonymous poster hash: 0e5be...81d Når de roter med andre men er fortsatt med deg, blir de et bedre utgave av seg selv en stund, fordi de er så lykkelige av å få både i pose og sekk mens du er i full uvitenhet. Anonymous poster hash: 37d0b...2f1
Arca Skrevet 17. mai 2015 #11 Skrevet 17. mai 2015 Det er vondt, men det går over. Bruk tiden på venner, trening og hobbyer. Reis, gjør ting du ellers ikke kunne. Slett vedkommende fra sosiale medier og telefon, rydd bort og kvitt deg med ting som du har fått av personen eller minner om han. Men først så sørger man selvsagt, og det er naturlig og noe man må gjøre uten å fortape seg i det. Lykke til!
Frk. Lolly Skrevet 17. mai 2015 #12 Skrevet 17. mai 2015 Jeg vet akkurat hvordan du har det! Send meg gjerne en pm om du vil snakke litt <3 Det er helt fryktelig..
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #13 Skrevet 17. mai 2015 Jeg vet hvordan du har det, tro meg! Jeg hadde en skikkelig kjærlighetssorg for 2,5 år siden, verste jeg har hatt og tror det er den verste jeg noengang kommer til å ha. Jeg var virkelig på bunn, eller i kjelleren av bunnen.. gikk ned 12 kg på kort tid (og jeg var tynn nok fra før..), begynte å drikke enorme mengder alkohol, kunne ligge hjemme i dagesvis uten å gjøre noen verdens ting (takk og lov for at det skjedde i ferien, så rakk jeg å komme meg over det verste før jobben var i gang igjen..). Ville helst bare dø, så ikke noen mening med noenting. Det tok ca 3 mnd på bunnen, så løste det seg heldigvis! Jeg kom over han og klarte å innse at han hadde tatt en helt riktig beslutning, for vi var et kjempedårlig par. Idag er vi faktisk venner, da vi omgås i samme krets - og det er null følelser igjen :-) Jeg har fått samboer og er evig lykkelig for at han dumpet meg, slik at jeg fikk møte han jeg er sammen med nå. Anonymous poster hash: 68c25...f12 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #14 Skrevet 17. mai 2015 Du har min fulle sympati... Jeg gikk og fra komplett lykke til bunnløs hjertesorg denne uken, og føler akkurat det samme som deg.. I motsetning til foregående hjertesorg så har jeg denne gangen laget meg en strategi; jeg skal IKKE ligge hjemme å gråte, men ut! Ut med venner, trene, prøve alt jeg kan for å ikke ligge hjemme å kjenne på denne ensomme følelsen. Livet er for kort! Le masse, tilgi fort, kyss sakte og elsk intenst. Det som ikke går bra, går over ❤️ Stor klem din veg Husk at det også er viktig å kjenne på sorgen og la deg selv gråte. Du blir bare mer deprimert etter hvert om du tvinger deg til å ikke være lei deg. Når du gråter så kvitter du deg med "triste" hormoner gjennom tårene og du blir faktisk mer glad av det! Klem til deg Ble også dumpet nylig Anonymous poster hash: 42071...0cd 2
StineN Skrevet 17. mai 2015 #15 Skrevet 17. mai 2015 Du er ikke alene der. Ble dumpet hardt en gang. Utroskap og hele pakka. Jeg lot meg selv elske denne mannen av hele mitt hjerte, helt ukritisk. Og han pulte ei anna mange ganger og dumpet meg som søppel. Jeg ble helt ødelagt og lot meg selv forfalle fysisk og psykisk. Jeg drakk for å miste kontrollen og gjøre dumme ting fordi jeg ville ha mer vondt. Så vondt at jeg døde. Men jeg turte ikke ta mitt eget liv direkte. Jeg stalket han på sosiale medier og i virkeligheten. Han var student og jeg kunne alle timene hans. Så jeg kjøpte meg en vrakbil og fulgte etter han mange dager i uka. I helgene fulgte jeg etter han på byen, på utesteder. Jeg var drita, men han så meg aldri. Jeg mistet alle jobbene jeg fikk. Enten fordi jeg ikke var der eller fordi jeg var full eller bakfull. Holdt på å gå personlig konkurs ettersom jeg brukte mer penger enn fikk inn. Ble mye taxi pga promille ofte. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #16 Skrevet 19. mai 2015 StineN, du høres ut som meg. Kan du gi meg håp og fortelle at denne galskapen vil gå over? Anonymous poster hash: 37d0b...2f1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #17 Skrevet 19. mai 2015 Han sier han vil være singel, men ser ei anna...Visste du om at han så noen andre ts, ellerkom det som et sjokk? Evt definerte dere aldri forholdet? Anonymous poster hash: 762b4...eb0
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #18 Skrevet 19. mai 2015 Uff, har vært på bunnen selv flere ganger pga kjærlighetssorg. Ble faktisk syk av belastningen, og sliter med smerter ennå, flere år etterpå.. Pluss at jeg stoler hverken på menn eller kjærligheten lenger. Følelser går heldigvis over, hvis man begynner å se etter andre typer lykke i livet i stedet. Jeg kommer hvertfall aldri til å elske igjen slik jeg har gjort før. Nå setter jeg meg selv høyest, og hvis jeg finner en mann blir det begrenset hva jeg gir av meg selv, dessverre. Vil råde alle til å finne sin egen lykke i livet, så kan en mann være et pluss til det. Anonymous poster hash: 56915...60c
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #19 Skrevet 19. mai 2015 Det er tøft nå, men det som er sikkert-det blir bedre! Du vil helt sikkert en dag tenke at det var ei lykke at det ble slutt! Du kan ikke ha en luskeludvik av en mann, hva skal du med ham? En som lurer deg og går bak ryggen din. Nei, vennen, du er sterk og vakker, livet ligger foran deg og det er masser av positive ting i vente Gråt ut din fortvilelse av å bli sviktet av en du stolte på, det er lov. Men ta vare på deg selv, fyll en termos med te eller kaffe å kom deg ut på tur, besøk venner og luft naboens hund . Gjør ting for deg selv, sånn som du gjør for andre . Lykke til Anonymous poster hash: c3c4d...284
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #20 Skrevet 20. mai 2015 Uff, har vært på bunnen selv flere ganger pga kjærlighetssorg.Ble faktisk syk av belastningen, og sliter med smerter ennå, flere år etterpå..Pluss at jeg stoler hverken på menn eller kjærligheten lenger. Følelser går heldigvis over, hvis man begynner å se etter andre typer lykke i livet i stedet. Jeg kommer hvertfall aldri til å elske igjen slik jeg har gjort før.Nå setter jeg meg selv høyest, og hvis jeg finner en mann blir det begrenset hva jeg gir av meg selv, dessverre.Vil råde alle til å finne sin egen lykke i livet, så kan en mann være et pluss til det. Anonymous poster hash: 56915...60c for et trist livAnonymous poster hash: f0751...7d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå