Gå til innhold

Kan man bruke kaffegrut som peeling i ansiktet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Huden min er helt ekkel og jeg må prøve å gjøre noe med den til i morgen. Kan jeg bruke kaffegrut forsiktig i ansiktet tror dere?

Anonymous poster hash: acb9c...4af
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Men jeg ville heller blandet salt med olje og skrubbet forsiktig, evt. brukt en vaskeklut. Har du ekkel hud, er det for sent å fikse det før i morgen.

AnonymBruker
Skrevet

Tror sukker og olje (oliven- eller soyaolje f.eks) kan blandes og brukes. Er usikker på kaffegrut.

Anonymous poster hash: f77a9...489
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg tenker at kaffegrut er mildere enn både salt og sukkee? Jeg tenker at kaffegrut er ikke like skarpt.

Ts

Anonymous poster hash: acb9c...4af
AnonymBruker
Skrevet

Huden min er helt ekkel og jeg må prøve å gjøre noe med den til i morgen. Kan jeg bruke kaffegrut forsiktig i ansiktet tror dere? Anonymous poster hash: acb9c...4af

Bruk det i kveld og ikke i morgentidlig før du skal ut, da blir det en katastrofe!

Egentlig bør du prøve det først på hender og føtter for å se hvordan det oppfører seg før du bruker det ellers på kroppen. Fordi det setter igjen både farge og en del fedtstoffer. Gjør du det i kveld så skyller du godt av og bruker sitronsaft fra en sitron på huden etterpå.

I morgentidlig må du dusje og vaske håret for å få alt det svarte skikkelig bort. Husk og at kaffegruten kan sette flekker på hvitt/lyst tøy.

Det var meg som først tipset om kaffegrut til peeling på KG.

Anonymous poster hash: 256c6...801

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal skrubbe huden vil jeg absolutt anbefale deg å gjøre det i kveld,

og ikke i morgen tidlig, da mange blir veldig røde etter skrubbing.

Mange bruker kaffegrut på kroppen, så vil sikkert også fungere på kroppen.

Men kjøp deg så en ansiktsskrubb som er beregnet på huden i ansiktet

er min anbefaling.

Anonymous poster hash: 40058...a17
Skrevet

Ikke prøvd kaffegrut, men prøvd med sukker og olivenolje eller sukker og honning, Synes det funker veldig bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...