Kamikatze Skrevet 18. mai 2015 #41 Del Skrevet 18. mai 2015 Hvis en mann er interessert, bruker han enhver anledning til å komme sammen med deg. Selvsagt gjør livets dynamikk at ting kan stjele all tid og oppmerksomhet et par dager, men ikke så lenge som dette. Fjortisveksling mellom hvem som tar kontakt med hvem, er også en ting menn kan filtrere kvinner etter. Vi ser snart hvor umodne dere er, hvis dere ikke kan ta kontakt med noen dere liker på eget initiativ. Ta kontakt, altså, slik som denne meldingen trådstarter sendte. Ta kontakt betyr ikke at hun må invitere på deit. Her er det krystallklare signaler om at han ikke er interessert i deg slik at han ønsker å tilbringe tiden sin med deg. Hvis ikke det er sånn at han alltid tidligere har vært den som har måtte initiere kontakt. Har du ikke en eneste gang tatt initiativ til å prate med ham på femmåneder, har jo egentlig du sendt et klart signal. Er det en ting menn ser nok av, er det kvinner som kun svarer (og deiter) for "høflighets skyld" og som tidtrøyte mens de venter på "den rette". Så de som ikke karaktermyrder deg, når de er uinteressert, prøver gjerne å skli ubemerket under radaren. Hvis vi skal være gammeldags, er det greit å overlate til mannen å være den som inviterer på deit de aller første gangene. Kvinnen må faktisk vise litt interesse tilbake, om vi skal finne det fruktbart å fortsette. Først og fremst ved å kunne ta initiativ til å ta kontakt, og etterhvert også å invitere mannen til treff. Hvem vil være sammen med noen som ikke viser at de vil være sammen med deg, uansett hva kjønn en må ha? Mitt inntrykk er at toget er gått for trådstarter. Hvis han er interessert i deg, ville han benyttet anledningen til å treffes igjen, idet du tok kontakt nå. I svaret hans ligger kun GPP og høflighetsfraser. Kanskje, når han får tenkt seg litt om, ønsker han et nytt treff. Men, når han ikke foreslår det allerede, er det kun et håp om at interessen du nå viser betyr litt sukker på snabelen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. mai 2015 #42 Del Skrevet 18. mai 2015 Har datet en mann i 5 måneder nå, men i det siste har kommunikasjonen mellom oss blitt mindre og mindre hyppig. Jeg vet selv at jeg hele veien har tatt mest initiativ. Forrige gang vi møttes var det jeg som tok initiativ. Synes det er hans tur nå, men han spør aldri og sender melding sjeldnt… Betyr dette at han prøver å la ting mellom oss dø ut? Er det noe jeg kan gjøre for å fange interessen hans igjen? Jeg vil jo ikke virke for masete heller og spørre enda en gang om han vil treffes... Føler også det blir litt teit å spørre han rett ut hva han tenker og, fordi hvis han er det minste interessert vll det nok være spikeren i kistens for hans del… Anonymous poster hash: fa151...f2f Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #43 Del Skrevet 18. mai 2015 Tja. Ganske overfladisk svar dette da. Og ingenting om at han ønsker å se deg snart el.l.Anonymous poster hash: c02e5...d98 Joda, det kom etter hvert. I dag fikk jeg en melding der han spørte hva jeg dreiv med. Nå har vi avtalt å møtes. Så ja, TS - Det nytter av og til å sende en melding! Anonymous poster hash: fbd6f...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå