Gå til innhold

Sure folk ute

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så mange (forhåpentligvis er det kun noen) sure folk ute? Noen som vet årsaken? Var på et kjøpesenter tidligere i uken jeg ikke hadde vært på før, ikke kjent i det hele tatt og lette etter en butikk. Jeg spurte en tilfeldig mann om han visste den butikken var og han svarte surt " vet for faen ikke jeg vel. så gikk han. Han så så vidt på meg. Har skjedd flere ganger dette. Var ute en en gang og spurte en tilfeldig person om veien, han også svarte surt.

Husker en gang jeg ringte på døren til noen da jeg skulle på besøk og hadde gått feil, personen som åpnet bannet og rope til meg "nei vi skal ikke ha noe", så smalt hun døren igjen. Om jeg skulle vært en selger, går det ikke an å høre hva folk har og si først?

Ser jo selv at med kjøpesenteret at jeg kunne jo godt i resepsjon eller opplysningen og spurt der, men det var ikke akkurat i tankene mine der og da. Når jeg tenker meg om så vet jeg ikke hvor det var heller.

Anonymous poster hash: b6a1a...579
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje bare du som oppfatter ting i værste mening?

Utenom han som sa "det var da for faen ikke jeg" men han hadde nok en skikkelig drittdag selv.

Ang hun som trodde du var dørselger, ja det er mye dørselgere og folk er ikke vant til at det ringer på når de ikke venter besøk så syns det var en relvativt vanlig reaksjon når hun så en fremmed på døra.

Anonymous poster hash: 0d91d...326
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ikke opplevd lignende. ringte nylig på en dør hos noen ukjenteå spurte om jeg kunne låne en stige siden katta mi satt fast i et tre. ikke noe problem. både hun og mannen hjalp meg og holdt stigen til og med. synes folk er generelt hyggelige når man snakker med de. og jeg blir stadigvekk stoppet og spurt om veien til ting. svarer alltid høflig uansett om jg vet eller ikke. opplever minst 3 ganger i uka at noen spør om noe.

Anonymous poster hash: 2a705...fe9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ja jeg spurte om slipset var grønt og de svarte jada, så jeg kan ikke akkurat klage på det. men denne andre gangen jeg slapp opp for tyttebærsyltetøy så var det faktisk tomt og da hadde de ikke plukket mer, så da måtte jeg klage. det var i orden, så jeg er fornøyd. jeg fikk flyndre også.

Anonymous poster hash: a1b19...958
  • Liker 2
  • 3 år senere...
Skrevet

Ha ha. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så rart da vi har fått et masete samfunn. 

Før kunne jeg være behjelpelig. 

For 15 år siden. 

Men nå er jeg bare drittlei av alle mongisene som skal ha hjelp hele tiden og som går opp i ansiktet ditt med den mest selvfølgelige mine og forventning om at DU skal yte service. 

Fuck off. Jeg har et eget liv og orker ikke å bruke et sekund til på noe ekkelt. Ting er ekle nok som de er. 

Anonymkode: ac96d...1c5

Skrevet

Jeg har ikke opplevd det samme, så tror du må være veldig uheldig. Gikk meg bort i en noe fremmed by for noen uker siden, og var kjempestressa fordi jeg hadde et intervju jeg måtte rekke. Møtte på en nydelig godt voksen dame som jeg spurte om hjelp. Og jeg følte at hun aller helst hadde blitt med meg inn på venterommet om hun ikke hadde hatt ting hun måtte gjøre, og jeg spurte ikke om mer enn om hun kunne peke meg i riktig retning :) Blir alltid i så godt humør av å møte slike folk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...