Gjest Myumi Skrevet 29. august 2004 #21 Skrevet 29. august 2004 Uff jeg føler meg deg, slike ting er så triste. Får endel telefoner i kirken (særlig på høst- og vinterstid) med kvinner som du kan høre kjemper mot tårene når de sier at de må avlyse vielsen. Sånne telefoner setter virkelig en demper på dagen min
Lissemor Skrevet 29. august 2004 #23 Skrevet 29. august 2004 Huff,trøster deg litt med en go`klem,jeg*
hoppende Skrevet 30. august 2004 #26 Skrevet 30. august 2004 Uff så forferdelig. Og så trist at det må gå sånn når dere fremdeles er glad i hverandre. Jeg begynner nesten å gråte jeg. :klem2:
Smiley Skrevet 30. august 2004 #27 Skrevet 30. august 2004 Håper du har mulighet å tenke på dette som en ny og bedre start!!!! Det er jo alltid tragisk når en relasjon opphører, og det er så forferdelig tomt og ensomt uten den som du har delt så mye med den siste tiden.... Håper bare at du kan komme over dette en gang, og finne kjærligheten igjen.
Peluche Skrevet 31. august 2004 Forfatter #28 Skrevet 31. august 2004 Takk for mange fine tilbakemeldinger! Jeg greier meg fint alene jeg, og har vært ute en vinterdag før så dette går bra :-)
nessi Skrevet 1. september 2004 #30 Skrevet 1. september 2004 Lykke til videre. Håper du er så sterk som du gir utrykk for
smile Skrevet 1. september 2004 #34 Skrevet 1. september 2004 trist å høre om men så bra at dere fant ut dette nå og ikke om noen år. Lykke til!!!!! Ønsker deg en god dag!
Lullu Skrevet 2. september 2004 #35 Skrevet 2. september 2004 Huff, veldig synd å høre. :-( Alt god ønskes deg! :-)
Livets datter Skrevet 2. september 2004 #36 Skrevet 2. september 2004 Er det frekt å spørre hvorfor dere velger å gå fra hverandre?
Peluche Skrevet 2. september 2004 Forfatter #37 Skrevet 2. september 2004 Er det frekt å spørre hvorfor dere velger å gå fra hverandre? Neida. Det er ingen enkelstående grunner til det. Vi har bare innsett at vi holder hverandre tilbake og har litt dårlige.. hmm... synergier. Og så er det bedre å gjøre det nå enn når ungene er større. Nå har vi muligheten til å skape hvert vårt liv som blir naturlig for barna å vokse opp i, istedet for å føre dem bak lyset ved å leve sammen "for deres skyld" for så å gå fra hverandre og gjøre det enda mer traumatisk for dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå