Peluche Skrevet 28. august 2004 #1 Skrevet 28. august 2004 Så er det endelig da. Jeg slipper å bekymre meg for svigermors rolle i bryllupet, for fri bar eller betalt bar, for middagsgjester vs festgjester og alle andre problemstillinger som hører med. Nå har han flyttet og ringene er borte. Sitter igjen med en bisarr blanding av følelser, er lettet, trist, glad, pessimistisk og optimistisk. Jeg kommer til å snoke like mye her inne som før, ikke mest aktiv med innlegg kanskje med jeg leser ALT og jeg både griner og ler og rister på hodet av dere! Lykke til videre til dere andre, jeg ønsker dere alt godt. I'll be back....
Gjest Revenka Skrevet 28. august 2004 #2 Skrevet 28. august 2004 Huff, ikke noe morsomt. Få deg en god natts søvn, hvis mulig + en god frokost i morgen tidlig. Vi tenker på deg!
Gjest Madam Felle Skrevet 28. august 2004 #3 Skrevet 28. august 2004 Har bare lyst til å gi deg en klem
Peluche Skrevet 28. august 2004 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2004 Har bare lyst til å gi deg en klem Det gjorde vi da han dro med de siste tingene idag. En uendelig lang klem. Vi er jo kjempeglade i hverandre. Det var den vondeste og godeste klemmen jeg har vært med på, på en gang. :cry:
Hilde Skrevet 28. august 2004 #6 Skrevet 28. august 2004 Huff, dette hørtes ikke festlig ut.. Når var det egentlig bryllupet skulle stå? Ønsker deg lykke til, og det er jo uansett bedre å finne ut av ting før bryllupet, enn rett etter.. :trøste:
Peluche Skrevet 28. august 2004 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2004 Huff' date=' dette hørtes ikke festlig ut.. Når var det egentlig bryllupet skulle stå? Ønsker deg lykke til, og det er jo uansett bedre å finne ut av ting før bryllupet, enn rett etter.. :trøste:[/quote'] Ikke før neste år. Kanskje var det en grunn til at vi valgte å sette datoen langt fram i tid...?
Hilde Skrevet 28. august 2004 #8 Skrevet 28. august 2004 Kan jo hende det lå og lurte i underbevisstheten ja.. *Gi en god klem*
majan Skrevet 29. august 2004 #10 Skrevet 29. august 2004 en klem til deg, jeg vet akkurat hvordan du har det nå, jeg har vært igjennom det tidligere
Gjest agurk Skrevet 29. august 2004 #11 Skrevet 29. august 2004 Uff da. Får håpe det går bra med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå