Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Det er en fyr på jobben som jeg synes er veldig ålreit! Det hender han tuller med meg, og vi har noen interne spøker med hverandre og kan være litt frekke på tull. og blunker til meg av og til gjør han..;) men han er veldig utadvendt, så prøver ikke være så innbilsk... Men tror dere han flørter litt?

Anonymous poster hash: b6a54...8cf

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_lakrispia
Skrevet

Prøve å sjekk om han blunker/har interne spøker osv med andre kollegaer. Hvis han gjør nøyaktig det samme med andre kan det være han bare er typen som er flørtete av natur. Men er gode muligheter for at han har et ekstra øye til deg ;)

AnonymBruker
Skrevet

et ikke om han blunker til andre også da..

haha! pule meg ja.. Hehe. Uansett da, så er jeg den eneste han er litt frekk med på en tullete måte, så håper det er et godt tegn, eller? Eller vi er det mot hverandre.

Han er som sagt veldig utadvendt, så han Er jo hyggelig med alle.. jeg har vært veldig diskré med flørtingen, men gitt han helt vanlige komplimenter som jeg kunne gitt til hvem som helst på en måte.. smile.png o

så nå går han faktisk rundt og sier "ntåå K.C (meg) synes jeg er så "kompliment" og "kompliment*" på en litt fleipete måte- kun fordi jeg ga han komplimenter.. Skjønner ikke helt greia?

Flere innspill? Hvordan skal jeg flørte litt mer uten at det blir helt kleint?

- TS

Anonymous poster hash: b6a54...8cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...