AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Svenske jenter om norske: "Jentene med silikonpupper, kjoler og store lepper er norske. De andre er svensker. Vi er litt mer nedkledde, sier hun." http://www.dagbladet.no/2015/05/16/nyheter/innenriks/svensker/39204370/ Anonymous poster hash: c20d7...afe 1
Djungelvrål Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 De skal faen bare være glade de kan komme til Norge å jobbe, i Sverige hadde de sultet. Utakknemlige bitches! 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Siden dette er unser klestråden. Så er hun nok inne på noe. Kanskje ikke sammenlignet med svensker. Men generelt kler norske jenter seg litt mer maskulint enn i andre land. Med treningstights og softshell-jakke osv. Mens de i andre land kler seg litt mer feminint og det er større avstand mellom kjønnene. Her kler kvinner seg bare feminint når de skal "pynte" seg. Men det er på vei til å bli borte det også. Når jeg ser flere og flere kvinner i dress, dressbukse eller lign. Anonymous poster hash: 69594...b97 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Haha etter å ha jobbet 2 år i utelivsbransjen i Oslo så kan jeg bare konstatere at det er motsatt Anonymous poster hash: a44db...205 7
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #6 Skrevet 17. mai 2015 Det er jo dette jeg forbinder med typisk svenske utelivsjenter i 20-årene. Jeg synes for øvrig det er så merkelig at Dagbladet faktisk har publisert en slik artikkel. For noe vås. Her er det nok noen svenske jenter som vil ha sine "15 minutes of fame". Anonymous poster hash: aef04...d01 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #7 Skrevet 17. mai 2015 Svenske jenter er langt mer jordnære, reflekterte, sosiale og hyggelige. Norske jenter er langt langt mye mer opptatt av status, å fremstille seg som bedre enn de er, av å fremstille seg som perfekte. Så ja, de har et poeng, helt klart! Anonymous poster hash: 81877...09e
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #8 Skrevet 17. mai 2015 Svenske jenter er langt mer jordnære, reflekterte, sosiale og hyggelige. Norske jenter er langt langt mye mer opptatt av status, å fremstille seg som bedre enn de er, av å fremstille seg som perfekte. Så ja, de har et poeng, helt klart! Anonymous poster hash: 81877...09e Dette sier mer om din vennekrets. Verken jeg eller noen i min omgangskrets er slik. At du tror at svenske jenter er mer jordnære, reflekterte, sosiale og hyggelige enn norske jenter viser jo nettopp hvor lavt refleksjonsnivå du har. Anonymous poster hash: aef04...d01 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #9 Skrevet 17. mai 2015 Det er jo idiotisk å skulle beskrive en svensk eller norsk jente. Norske jenter er like forskjellige som svenske jenter. Anonymous poster hash: f33e8...223 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå