Chloe- Skrevet 16. mai 2015 #21 Skrevet 16. mai 2015 Tights i alle varianter! Uansett overdel, og det evinnelige argumentet om at "jeg dekker rumpa da".. Strømpebukse til skjørt og kjole er derimot helt fint. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #22 Skrevet 17. mai 2015 Kult at du skriver som anonym. Jeg har selv vokst opp med dårlig råd, jeg vet alt om hvordan det er, min mor hverken røykte, drakk eller snuste, men hun var veldig syk og ikke mye penger til å oppdra flere barn ei eller råd til fine klær til en hver anledning. Du vet ikke hva du snakker om, så ikke uttal deg! Vet du hva, det du beskriver er ikke normen for de aller fleste i Norge! Det er en veldig liten minoritet som lever i en så bunnløs fattigdom at en enkel kjole er en uoppnåelig luksus! Spesielt i dag hvor du kan få kjoler på salg til 50-100kr. Du får det til å høres ut som om en kjole til denne prisen er fullstendig uoverkommelig for folk med dårlig råd! Da har man heller ikke råd til jeans og joggebukse for å si det sånn. Mindretallet i Norge er ikke i deres situasjon, og kan fint unne seg 1 plagg som ikke er jeans/joggebukse. Ærlig talt, det er ikke snakk om å kjøpe nye finklær til enhver anledning, bare å eie et plagg som ikke er jeans. Regner med at du ikke gikk naken. Anonymous poster hash: 11217...9ae
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #23 Skrevet 17. mai 2015 Tights i alle varianter! Uansett overdel, og det evinnelige argumentet om at "jeg dekker rumpa da".. Strømpebukse til skjørt og kjole er derimot helt fint. Den tightsen ja! Har ei bekjent som alltid går i thigts. Til hverdags, i bursdager, bryllup, konfirmasjon, julaften og nyttårsaften. Det eneste hun varierer med er overdelene, og de dekker ikke rumpa engang! Det er på min nei liste.Anonymous poster hash: 51ad4...c9a 2
LiseTV Skrevet 17. mai 2015 #24 Skrevet 17. mai 2015 Eiier ikke jeans eller hettegenser. Jeg foretrekker kjole eller skjørt til pynting.
Gjest Nanne70 Skrevet 17. mai 2015 #25 Skrevet 17. mai 2015 Kult at du skriver som anonym. Jeg har selv vokst opp med dårlig råd, jeg vet alt om hvordan det er, min mor hverken røykte, drakk eller snuste, men hun var veldig syk og ikke mye penger til å oppdra flere barn ei eller råd til fine klær til en hver anledning. Du vet ikke hva du snakker om, så ikke uttal deg! Jeg finner det også litt vanskelig å tro at man ikke skal klare å få til å skaffe seg 1 pent antrekk pr sesong til en rimelig penge selv om man har dårlig råd. Hvis man velger noen tidløse kjoler og kun bruker de til pent, kan de holde i mange år. Det er ikke antallet plagg eller prisen på plaggene som avgjør om du er velkledd eller ikke.
Gjest Lille-pus Skrevet 17. mai 2015 #26 Skrevet 17. mai 2015 (endret) Kult at du skriver som anonym. Jeg har selv vokst opp med dårlig råd, jeg vet alt om hvordan det er, min mor hverken røykte, drakk eller snuste, men hun var veldig syk og ikke mye penger til å oppdra flere barn ei eller råd til fine klær til en hver anledning. Du vet ikke hva du snakker om, så ikke uttal deg! Jeg finner det overhodet ikke vanskelig å forstå. Det er så lett, så lett å si at alle kan legge tilside litt og kjøpe en kjole på tilbud til vinterbruk og en til sommerbruk... men når det må velges mellom en bukse som kan brukes hver dag og en kjole som skal være til penbruk da gir det seg selv at hverdagsantrekkene må velges. Det forundelige er hvor opptatt alle er av hva de andre skal ha på seg for å være pene nok. I mange sammenhenger er Norge et bittelite land... Det regner ute så jeg har søkt tilflukt innendørs en liten stund mens det regner seg ferdig for denne gang Endret 17. mai 2015 av Lille-pus
Gjest Blondie65 Skrevet 17. mai 2015 #27 Skrevet 17. mai 2015 Hvis valget står mellom pentøy til 17.mai og mat neste 14 dager bør valget være mat. Den har jeg ingen problemer med å se. Men det er ikke alle som går i dongeri og t-skjorte 17.mai som gjør det fordi de ikke har råd til annet. Det var disse mitt innlegg var myntet på.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #28 Skrevet 17. mai 2015 Jeg forstår at du mener at hettegensere ikke skal brukes til fine anledninger, men at menn aldri skal bruke det? Åh, det må være slitsomt å være i et forhold med deg. Alltid diktere hva folk skal ha på seg og ikke. Jeg er helt enig med Caress og belle. Anonymous poster hash: d3aac...5e1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå