Teardrop Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Hver natt kl 01:23 plinger tlf min å spør om jeg vil synkronisere facebook. Hvordan får jeg av? Jeg har jo facebok-app. Ååååå så irriterende! Om det her noe å si så har jeg samsung s3
Gjest Emera Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Har du slått av alle varsler for Facebook? Jeg har ikke lagt til Facebook-appen, men når jeg skal slå av varsler for andre apper gjør jeg sånn: på min Samsung: Programmer - Innstillinger - "Mer" - Programstyring (heter Appstyring hos noen). Der kan du gå inn på Facebook-appen og slå av varsler.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Får ikke mye pling på tlf av selfe facebook nei. Meldinger så klart men ting jeg har satt "følger" på står bare som et tall over appen om du skjønner... Når jeg trykker på den synkroniser, må jeg logge inn på facebook via en slags vanlig internett side.. Gider jo ikke det når jeg har appen.. ååå, frustrerende å få det varslet hver natt Anonymous poster hash: 876c7...40a
Gjest pandabjørnen Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Har du slått av alle varsler for Facebook? Jeg har ikke lagt til Facebook-appen, men når jeg skal slå av varsler for andre apper gjør jeg sånn: på min Samsung: Programmer - Innstillinger - "Mer" - Programstyring (heter Appstyring hos noen). Der kan du gå inn på Facebook-appen og slå av varsler. Jeg har også en Samsung mobil (S4 Active) hvor jeg har innstallert FB-appen, og følger jeg din fremgangsmåte så får jeg ikke noe valg om å slå av Varsler i det hele tatt. Det jeg kan gjøre er, Tving Stopp Avinstaller Tøm Data Tøm Buffer Flytt til SD-kort (er "grået" ut, så den kan jeg ikke velge) Vis Varsler er den siste tingen jeg kan gjøre noe med, men det er kun en liten rute som det kan hukes Av/På i. Huker jeg av den, så mister jeg da muligheten til å få varsler om oppdateringer etc., men jeg får fremdeles varsler med lyd når jeg logger meg på FB, og det gjøres noen aktiviteter på FB av meg eller noe annet jeg har deltatt på. Skal jeg få bort lyder for dette, så må jeg slå av Varsler under Lyd-menyen/oppsettet til selve mobilen, men da får jeg heller ingen varsel om jeg får en sms eller mail.......
Gjest Emera Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Ah, okei. Ja, som sagt så har ikke jeg Facebook-appen. Men jeg har altså slått av alle sånne varsler, for det pep og ulte i den mobilen sent og tidlig. Også om natten. Når jeg tar bort varsler fra den lille ruten så kommer det ikke en lyd fra noen av appene. Men SMS-varsel får jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå