Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har mye plager med hoftene mine og har hatt det i 5 år nå. Legene har ikke greidd å stille noen diagnose enda,men jeg skal ta ledgikt prøve på onsdag. Jeg lurer på om det er noen som vet hva som er kriteriene for å få helsereise.

Jeg var i Tyrkia i 2 uker nå på ferie,og jeg kjendte ingenting av smertene i hoftene,det var så deilig! Jeg kunne gå langt også uten å kjenne de,men nå når jeg er tilbake her i kalde Norge har jeg det utrulig vondt igjen!

Hadde vært så deilig å fått en reise på vinteren da det er kaldest her. Men det er vel stor kø og en trenger vel å ha sikker diagnose for å kunne få en slik reise.

Noen som har litt peiling på dette?

Jeg er forresten bare 16 år.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du skal ha en diagnose, så skal det søkes igennom rikshospitalet. legen sender søknad. Det er ganske stor egenandel på disse reisene også.

Skrevet

ja,det var vel det jeg tenkte. Men skal det søkes gjennom rikshospitalet uansett hvor jeg bor i Norge?

Noen som vet hva en slik reise hadde kostet om jeg betalte alt selv? Jeg er villig til å ta opp lån og gjøre det,for jeg vet ikke hvordan jeg skal greie harde vintere år etter år.

Gjest Anonymous
Skrevet

Din fastlege sender igjennom inntakskontoret på riksen. Du slipper å gjøre det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...