m_h Skrevet 28. august 2004 #1 Skrevet 28. august 2004 Hei! Jeg har mye plager med hoftene mine og har hatt det i 5 år nå. Legene har ikke greidd å stille noen diagnose enda,men jeg skal ta ledgikt prøve på onsdag. Jeg lurer på om det er noen som vet hva som er kriteriene for å få helsereise. Jeg var i Tyrkia i 2 uker nå på ferie,og jeg kjendte ingenting av smertene i hoftene,det var så deilig! Jeg kunne gå langt også uten å kjenne de,men nå når jeg er tilbake her i kalde Norge har jeg det utrulig vondt igjen! Hadde vært så deilig å fått en reise på vinteren da det er kaldest her. Men det er vel stor kø og en trenger vel å ha sikker diagnose for å kunne få en slik reise. Noen som har litt peiling på dette? Jeg er forresten bare 16 år.
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2004 #2 Skrevet 29. august 2004 Du skal ha en diagnose, så skal det søkes igennom rikshospitalet. legen sender søknad. Det er ganske stor egenandel på disse reisene også.
m_h Skrevet 29. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2004 ja,det var vel det jeg tenkte. Men skal det søkes gjennom rikshospitalet uansett hvor jeg bor i Norge? Noen som vet hva en slik reise hadde kostet om jeg betalte alt selv? Jeg er villig til å ta opp lån og gjøre det,for jeg vet ikke hvordan jeg skal greie harde vintere år etter år.
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2004 #4 Skrevet 29. august 2004 Din fastlege sender igjennom inntakskontoret på riksen. Du slipper å gjøre det selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå