Gå til innhold

Singel og venneløs i en stor by. Noen andre som er i samme situasjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er i samme situasjon, hvordan kommer du deg gjennom dagen? Hva pleier du å gjøre etter jobb?

Anonymous poster hash: 34d8c...ac6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært der.

For å få i gang vennekretsen. Så begynn på et eller annet. Akkurat det samme egentlig hva det er. Men bonus hvis det er noe du interesserer deg for.

F.eks. innebandy, håndball, whatever. Slike ting pleier å ha sosiale sammenkomster osv. Etterhvert blir man naturlig venner med noen de andre som driver med dette og passer sammen med deg.

Vennene mine er samlet opp gjennom div. skole, jobb og fritidsaktiviteter.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke i samme situasjon men har du kikket litt på trådene her?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=13

Kanskje du kan finne noen der du kan finne på ting sammen med.

Anonymous poster hash: e41c9...489

Takk for den linken. Jeg skal ta en titt på den.

AnonymBruker
Skrevet

Vært der.

For å få i gang vennekretsen. Så begynn på et eller annet. Akkurat det samme egentlig hva det er. Men bonus hvis det er noe du interesserer deg for.

F.eks. innebandy, håndball, whatever. Slike ting pleier å ha sosiale sammenkomster osv. Etterhvert blir man naturlig venner med noen de andre som driver med dette og passer sammen med deg.

Vennene mine er samlet opp gjennom div. skole, jobb og fritidsaktiviteter.

Takk for gode tips.

Mitt problem er at jeg ikke liker å være sammen med andre mennesker egentlig. Jeg fungerer helt normalt i jobb, men liker best å være alene på kveldene når jeg kommer hjem etter trening. Og i helgene er jeg som regel bare for meg selv.

Skrevet

Da kan du heller speide etter en hobby, som du kan pusle med. Ekler et prosjekt som en nettbutikk eller et enkeltmannsforetak. Da kan du tjene penger på hobbyen din. Eller bare få inn såpass at hobbyen din finansierer seg selv.

Ev. En idrett som ikke er lagspill. F.eks orientering.

For min del er problemet at tiden går så alt for fort. Jeg har max 65år igjen å leve :O

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...