AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Hvis du er i samme situasjon, hvordan kommer du deg gjennom dagen? Hva pleier du å gjøre etter jobb? Anonymous poster hash: 34d8c...ac6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Jeg er ikke i samme situasjon men har du kikket litt på trådene her? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=13 Kanskje du kan finne noen der du kan finne på ting sammen med. Anonymous poster hash: e41c9...489
Morpheus Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Vært der. For å få i gang vennekretsen. Så begynn på et eller annet. Akkurat det samme egentlig hva det er. Men bonus hvis det er noe du interesserer deg for. F.eks. innebandy, håndball, whatever. Slike ting pleier å ha sosiale sammenkomster osv. Etterhvert blir man naturlig venner med noen de andre som driver med dette og passer sammen med deg. Vennene mine er samlet opp gjennom div. skole, jobb og fritidsaktiviteter.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Jeg er ikke i samme situasjon men har du kikket litt på trådene her? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=13 Kanskje du kan finne noen der du kan finne på ting sammen med. Anonymous poster hash: e41c9...489 Takk for den linken. Jeg skal ta en titt på den. Anonymous poster hash: 34d8c...ac6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Vært der. For å få i gang vennekretsen. Så begynn på et eller annet. Akkurat det samme egentlig hva det er. Men bonus hvis det er noe du interesserer deg for. F.eks. innebandy, håndball, whatever. Slike ting pleier å ha sosiale sammenkomster osv. Etterhvert blir man naturlig venner med noen de andre som driver med dette og passer sammen med deg. Vennene mine er samlet opp gjennom div. skole, jobb og fritidsaktiviteter. Takk for gode tips. Mitt problem er at jeg ikke liker å være sammen med andre mennesker egentlig. Jeg fungerer helt normalt i jobb, men liker best å være alene på kveldene når jeg kommer hjem etter trening. Og i helgene er jeg som regel bare for meg selv. Anonymous poster hash: 34d8c...ac6
Morpheus Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Da kan du heller speide etter en hobby, som du kan pusle med. Ekler et prosjekt som en nettbutikk eller et enkeltmannsforetak. Da kan du tjene penger på hobbyen din. Eller bare få inn såpass at hobbyen din finansierer seg selv. Ev. En idrett som ikke er lagspill. F.eks orientering. For min del er problemet at tiden går så alt for fort. Jeg har max 65år igjen å leve :O 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå