AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Hva handler dere til vår/sommer garderoben? Min består foreløpig av: - En lang jeans - To lette sommerbukser. Veldig fine med en hvit/sort topp til. - En millitærgrønn bukse som når meg til leggene - Denimshorts - En sort og en hvit t-skjorte. - Noen sommerkjoler med blomsterprint/pastellfarger - Et dongeriskjørt og et blomsterskjørt - En hvit cardigan - Svart "converse" lignende sko, og skal kjøpe meg noen lyse. - Ballerina sko i hvit og sort. Ønsker meg brune også. - En blå dressjakke og en blå trenchcoat. Kunne sikkert hatt en i beige og. - En rekke singleter i pastellfarger, som ikke er "basis". Er veldig glad i pastell i denne årstiden. Har en klassisk/enkel feminin stil. Føler dog jeg "mangler" noe, men klarer ikke helt å komme på noe mer. Burde vel ha noen skjerf. Tenkt litt på litt små silkeskjerf bare for å ha noe i halsen hvis det blir kjølig, men finner ikke helt det jeg er ute etter. Vil ha i forskjellige farger slik at jeg har noe som passer til "alt". Noen som har noen innspill? Hva består deres garderobe av? Anonymous poster hash: a8577...f1c
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Tenker og å kjøpe meg nytt undertøy. Har brukt Pierre Robert til nå, men synes det blir dyrere og dyrere... Ønsker meg noe som ser litt voksent/fint ut, men må ikke være for dyrt da jeg er student. Hvor handler dere undertøy hen? Anonymous poster hash: a8577...f1c
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Hva handler dere til vår/sommer garderoben? Min består foreløpig av: - En lang jeans - To lette sommerbukser. Veldig fine med en hvit/sort topp til. - En millitærgrønn bukse som når meg til leggene - Denimshorts - En sort og en hvit t-skjorte. - Noen sommerkjoler med blomsterprint/pastellfarger - Et dongeriskjørt og et blomsterskjørt - En hvit cardigan - Svart "converse" lignende sko, og skal kjøpe meg noen lyse. - Ballerina sko i hvit og sort. Ønsker meg brune også. - En blå dressjakke og en blå trenchcoat. Kunne sikkert hatt en i beige og. - En rekke singleter i pastellfarger, som ikke er "basis". Er veldig glad i pastell i denne årstiden. Har en klassisk/enkel feminin stil. Føler dog jeg "mangler" noe, men klarer ikke helt å komme på noe mer. Burde vel ha noen skjerf. Tenkt litt på litt små silkeskjerf bare for å ha noe i halsen hvis det blir kjølig, men finner ikke helt det jeg er ute etter. Vil ha i forskjellige farger slik at jeg har noe som passer til "alt". Noen som har noen innspill? Hva består deres garderobe av? Anonymous poster hash: a8577...f1c Kan du vise disse singletene/toppene i pastellfarger som ikke er basis? Synes det er vanskelig å finne overdeler! Noen tips tilbake til deg kanskje; -Synes hvit kjole er en klassiker som kan brukes på mange måter! -Lave sandaler i svart og i brunt skinn? Anonymous poster hash: c3f89...7ad
Gjest Anjelic Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Jeg klarte å glemme av tråden her helt, men takk for innspill. Hvit kjole har jeg, og faktisk sandaler og. Hvilket undertøy bruker dere, damer? Jeg har brukt Pierre robert som sagt, men synes det er dyrere og dyrere.... Vil gjerne at undertøyet skal være matchende mellom BH, og truse, og i bomull. Samtidig vil jeg det skal være "billig" og.
peppermyntete Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Jeg pleier å kjøpe meg et par nye "sykkelshortser" med blonde nederst som alle kjedebutikkene har. Ellers er sommergarderoben stort sett det samme som vintergarderoben men uten strømpebukse og tykk jakke! Har aldri helt skjønt meg på dette med forskjellig garderobe til forskjellig årstid. Eneste jeg gjør er å unngå de aller lyseste kjolene mine på svarteste vinteren.
Gjest morhjertegod Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Jersey kjoler og olajakke syns jeg er kjempe kult. Olajakke er inn som aldri før, så mye utsolgt.
Gjest Tigress Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Eg pakkar vekk sesongklede, så eg reknar med at når det etter kvart kjem litt varme også, så vil eg få flotte overraskingar over å pakke ut sommarkleda mine frå i fjor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå