AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Datter på 2.5 år har de siste ukene begynt å studere seg selv. Hun lurer på hva pupper er,hva navlen heter og hva som er inni tissen. ...Hun vrenger til side for skikkelig sjekk når hun sitter på do.....vi svarer på det hun lurer på og vi har aldri kommentert negativt på "ativiteten". Vet at barn utforsker,men er ikke hun litt liten enda til den type utforsking?Anonymous poster hash: 42697...2a1
Florence Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Nei. Har ikke barn selv, men husker nevøen min var veldig nysgjerrig da han var på samme alder.
minister-mio Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Nei, hun er ikke for liten og det er vel først og fremst kroppen hun er interessert i
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Jeg fikk min første orgasme når jeg var 3 år! Jeg husker at det var i "gamle huset" i dusjen. Vi flyttet da jeg var 4. Siden har jeg stimulert meg selv der nede bevist. Så nei, det er ikke tidelig. Sønnen min på 1 år tar på penis så den blir stiv. Han gjør det hver gang vi skifter bleie og er veldig opptatt av den. Barn har også sin seksualitet. Viktig å la de få lov og ikke si "æsj" og "nei" etterhvert må man jo lære dem at å ta på tissen er noe vi gjør alene og ikke foran andre.Anonymous poster hash: 3786b...dde
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Jeg fikk også min første orgasme som 3åring så tror det er ganske normalt. Noen er tidligere ute enn andre. Anonymous poster hash: ab10e...4ee
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #7 Skrevet 16. mai 2015 Eldste er tre nå, og hadde en periode lenge før 2,5 år hvor hun vrengte alt som vrengte kunnet. Høres rart ut, men å ta av bleien var som å vifte en rødt flagg i ansiktet hennes. Nå er hun snart 3,5 og ikke såå interessert lenger. Kan kanskje ha å gjøre med at hun ser veldig mye nakenhet hjemme? Hun er naken når vi leser i sengen, vi er nakne på natten og dermed når vi står opp og går på badet sammen. Det hender hun dusjer med meg. Og hjelp så opptatt hun er av bind og mensen! Vi snakker helt vanlig om det, så hennes forhold til det hele er fryktelig naturlig og ufarlig. Vi er rimelig opptatt av "det er min tiss, den tar jeg på. Du kan ta på din egen. Og det får BARE du lov til!"Anonymous poster hash: 5551b...669
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #8 Skrevet 16. mai 2015 Min toåring er også sånn!Anonymous poster hash: 60b28...f40
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #9 Skrevet 16. mai 2015 Veldig vanlig. Anonymous poster hash: 4b94e...88b
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #10 Skrevet 16. mai 2015 vanlig. Anonymous poster hash: f547b...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå